WinMagazin

Személyes tapasztalataim a flickr-el nem rég kezdődtek, miután elkezdtem kicsit jobban foglalkozni a mobilos fényképezéssel. Természetesen úgy indult az egész, hogy letöltöttem az Áruházból az első alkalmazást, amit megláttam, egy virágos Flickr alkalmazás. A virágos appal sikerült egészen odáig eljutnom, hogy létrehoztam rajta keresztül egy Yahoo-s email címet, melyet nem különösebben szerettem volna, de hát ennyit megér gondoltam.

vvbbbvb.jpg

A sikeres regisztráció után kaptam hibaüzeneteket és nem értettem, hogyan is fog ez működni. Majd megtaláltam pár nappal később a Flickr Boothot, gondoltam még egy próbát megér, ha már úgyis regisztráltam.

Az előzőleg 2flicka néven ismert alkalmazás nem rég kapott egy frissítést. Az új verzió figyelemreméltó funkciókkal bővült, melyek közt megtaláljuk a „pull-down” frissítést, kapunk egy térképes nézetet és sok mást. Ha Flickr-t használsz érdemes kipróbálnod ezt az alkalmazást.

vvv01012.jpg

Lássuk mit is hoz a 2.4-es verzió:

  • Frissített csoport neveket és elemeket, a webes felülettel azonos módon
  • „Pull-down” frissítés
  • Könnyebb kezelés nagyobb mennyiségeknél
  • Hozzáadott térképes nézet
  • Javítható helyzetinformáció a részletekben
  • Csak rögzített helyzetadatoknál mutat térképet
  • Rögzített követés
  • Optimalizált OneDrive fájlbetöltés, nincs automatikus frissítés
  • Beállítható a zárolási képernyő alatti feltöltés OneDrive-ból (nagy esély van a feltöltés megszakadására)
  • Új lehetőség a saját rendezetlen képek megtekintésére
  • A booth fülön összegyűjtve a kitűzhető csempék
  • Kereső kitűzése a kezdőképernyőre
  • Elrejtett keresési feltételek, a gyorsabb és egyszerűbb keresésért
  • Követési képességek beépítve

Nagyon hasznos frissítésnek mondható, mely rengeteg fontos apróságot adott hozzá, illetve javított ez előző verziókhoz képest. A felülete áttekinthetőbb lett és jobban azonosul a Windows Phone letisztultságával. Szeretni fogják azok, akik könnyen kezelhető alkalmazásra vágynak, de a beállításokban nagyon részletesen személyre tudják szabni a profi felhasználók.

Forrás: WPCentral

Flickr Booth letöltése

QR_2Flicka_0.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://winmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr606156535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ti írtátok

Címkék

1020 (18) 1520 (12) 920 (40) akció (12) alkalmazás (200) android (12) apple (16) áruház (16) ativ (13) beharangozó (88) bemutató (47) bing (12) fejlesztés (33) felmérés (17) frissítés (32) google (17) határmesgyék (12) hírek (20) homebrew (14) htc (22) ismertető (16) játék (36) képgaléria (18) készülék (146) kiállítás (11) kiegészítő (11) lányok az ablakban (18) lumia (149) microsoft (302) microsoft news (44) napiapp (14) neowin (17) nokia (198) office (22) paul thurrott (30) pletyka (50) reklám (31) sajtóközlemény (56) samsung (36) skydrive (14) skype (10) store (14) surface (33) szavazás (13) szivárogtatás (14) tablet (52) telefon (93) teszt (51) the verge (47) tippek és trükkök (11) update (18) vélemény (25) videó (126) windows (116) windows 8 (146) windows 8.1 (43) windows phone (402) windows phone 8 (19) wmpoweruser (110) wp7 (69) wp7.8 (65) wp8 (319) wp8.1 (63) wpcentral (127) xbox (47) xbox live (17) xbox one (21) zdnet (17) Címkefelhő

Twitter

NapiApp

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása