2012-11-13 12:00Szólj hozzá!
fejlesztés 3d ogre3d
A Windows Phone 8 egyik nagy újdonsága, hogy a készülékek képesek natív C++ kódot is futtatni, na meg persze DirectX-es videokártyával rendelkeznek. Ezen újdonságok az elsődleges oka, hogy a Microsoft bőszen hangoztatta a Windows Phone 8 bejelentésekor, hogy a Unity3D már készen van WP8-ra. Ám most az OGRE3D készítői bejelentették, hogy ők is készen állnak az indulásra.
Az OGRE3D egy C++-ban íródott 3D grafikai megjelenítő motor, amelyet rengeteg játék elkészítésére használtak már szerte a világon. Gyakorlatilag minden megvan benne, ami kell a játékoknak - 3D megjelenítés, animációkezelés, 3D világ kezelése. Ami hátránnyal rendelkezik a Unity3D-hez képest, az a szerkesztőfelület hiánya - nem rendelkezik semmilyen előre elkészített szerkesztő programmal, de ez néhányaknak talán éppen jobban fog kedvezni, hiszen a saját koncepcióba nem zavar bele a rengeteg fölösleges adat.
Az OGRE3D hamarosan letölthető lesz a hivatalos oldalról. A cikk megírásakor még csak felhívás van kint, hogy hamarosan elérhető, és először a hivatalos OGRE repository-ból tölthető majd le.
Forrás: OGRE3D
Képek:

Rusznyák Dániel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.