2012-06-19 14:00Szólj hozzá!
Ritka, hogy a fejlesztőknek Windows Phone alkalmazás formájában komoly segítség érkezik, pedig most ez a helyzet. A PubCenter Adviser azon fejlesztőknek segít, akik az ingyenes alkalmazásaikból hírdetésekkel próbáljnak profitot szerezni, de gyakran nem könnyű eldönteni, mi is a legjobb megoldás.
A Microsoft PubCenter egy hírdetési keretrendszer, amely lehetővé teszi az alkalmazásban hírdetések beállítását - ezekkel szinte már mindenki találkozhatott. A PubCenter lehetővé teszi, hogy mi magunk állítsuk be az AdUnit-ot, hogy a nekünk megfelelő hírdetések jelennek meg. A probléma csak az, hogy 24 hírdetési kategória van ls több, mint 300 alkategória, és ezek közül mindegyik más profitot termel. A hírdetések $/1000 (eCPM) látogatás alapján működnek, és ez az érték 0$/1k és 2$/1k között mozoghat, így nagyon nehéz eldönteni, mit is használj.
Itt három lehetőséged van a döntésed meghozatalánál:
- Beállítod, hogy az AdUnit az alkalmazásod tipusának megfelelő hírdetést válasszon. Ez a Microsoft ajánlott beállítása, de valahogy soha nem jön ki jól.
- Az AdUnit-ot kategória nélküli módra állítod, így véletlenszerű hírdetéseket dob fel.
- Beállítod az AdUnit 3, számodra legmegfelelőbb kategóriáját, ezzel maximalizálva a bevételt. A PubCenter Adviser pedig itt már komoly segítséget jelent!
A PubCenter Adviser segít a döntés meghozásában azzal, hogy kilistázza a 24 kategória átlag eCPM értékét. Hogy honnan származik az adat? Rengeteg különböző alkalmazás adatait begyűjtve számol az alkalmazás, így az érték nem 100%-osan pontos, de elég pontos ahhoz, hogy meghozzuk a megfelelő döntést a hírdetés kiválasztásakor.
Képek:
Rusznyák Dániel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.