WinMagazin

Túl vagyunk a Windows 8.1-es ráncfelvarráson, és még fél év sem telt el, de máris érkeznek az új pletykák az egyelőre Threshold (küszöb, kezdet) kódnéven futó következő verzióról, amit egyszer majd talán 8.2 verziószámmal fogunk megkapni. Ha esetleg valaki úgy gondolná, a 8.1 nem nyitott eléggé a klasszikus asztal hívei felé, a helyzet az, egyelőre úgy néz ki, a Threshold majd fog.

more-threshold-hero.jpgOlyan nagyon azért ne szaladjunk előre, ugyanis a Threshold várható megjelenési ideje valamikor 2015 tavaszán lesz, addig meg azért bőven fog még víz lefolyni a Dunán. Egyelőre csak irányok vannak. Forrásunk, ahogy az ilyen távolabbi jövőben megvalósuló dolgok esetében is, Jo Mary Foley, a ZDnet szakírója, akinek az átlagnál jóval több kapcsolata van a Microsoft belső köreivel. Ő jelentetett meg egy írást, amelyben új irányról ír, és amelyben egyébként a szokottnál konkrétabban megjelenik az a jövőkép, amelyre már sok forrásból érkezett többé-kevésbé egyértelmű célzás: a Windows Phone és a Windows RT vonal előbb-utóbb egyesülni fog. Ami már csak azért is érdekes, mert a Threshold előreláthatóan egy olyan frissítési csomag lesz, amely Xbox One-ra, Windows Phone-ra és Windows 8-ra is érkezik.

Az új koncepció lényege az, hogy miközben a rendszer magja egyre inkább közös lesz, aközben a felhasználói felület SKU-morfikus lesz. Ez egy elég nehezen lefodítható szójáték, aminek az egyik forrása a Windows Phone kapcsán sűrűn elmegetett skeumorfizmus (vagyis a rendszer igyekszik hasonlítani a környezetünkre), míg a másik a SKU (raktári egység), ami arra utal, hogy a Threshold konkrét megjelenése a konkrét operációs rendszer verziótól függ majd.

Természetesen ilyen hosszú távra nehéz jósolni, de ha valóban ez az új irány, az a gordiuszi csomó átvágása lehet. A Windows 8 nagyon merész lépés volt, sok elenséget szerzett magának, akik közül azonban nagyon sokat visszaszerezhet így. Mert mit is jelentene a gyakorlatban ez a SKU-morfikus rendszer? Semmi egyebet, mint hogy a leendő Windows Phone-Windows RT vonal marad a „metrós” felületnél, míg a „klasszikus” vonal visszatérhet az asztal-középpontúsághoz.

Eddig a Windows verziók csak funkcióikban tértek el egymástól, ha az új irányvonal fog győzedelmeskedni, akkor külsejükben is jelentősen eltérhetnek majd. Nagyon fontos koncepcionális változás lehet ez, hiszen az Xbox One kiadásával a Microsoft elég határozottan letett a garast a Modern UI mellett, és eddigi információink szerint az Xbox One felhasználók nem reklamálnak, az ökoszisztémának pedig igazából nem jönne rosszul, ha a Microsoft különféle rendszerei (Xbox One, Windows Phone és Windows) hasonlóképpen néznének ki, vagyis hasonlóképpen lennének kezelhetők.

windows-8-start-menu.jpgAz új irányvonal két fontos változással járhat. Az egyik, hogy visszatérne a megfelelő Windows SKU-khoz a Start menü. Értelemszerűen az RT/Windows Phone SKU-k nem kapnák meg, ellenben a különféle Desktop, illetve Enterprise SKU-k igen. Mivel azonban a Windows 8-hoz most már egyértelműen kötődik az új Áruház, ezért a „metrós” alkalmazások futtatását a Desktop verziókon is biztosítani kell. A feltételezések szerint úgynevezett floating (lebegő) ablakokban lehetne ezeket futtani, ami biztosíthatná az átjárást a lapkák és a Desktop között.

Valami nagyon van itt a levegőben, valami nagyon készül, de ha lehet, ne feledjük: ezek egyelőre egy olyan távoli jövő lehetséges termékei, hogy addig még bármi is lehetséges. Emlékezzünk csak arra, mennyit változott a Windows 8 a különféle előnézeti majd próbeverziók során, míg elért a kiadásig. Mindenesetre a Thresholddal a Microsoft úgy tűnik, egy kicsit visszafogja a fejlődést azért, hogy reagálhasson az utóbbi bő egy év alatt felgyűlt panaszokra. Ha ez így van, akkor ez akár egy jó jel is lehet.

Források és illusztráció: Paul Thurrott és Zdnet

A bejegyzés trackback címe:

https://winmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr215684069

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mégsem kerül vissza a Start menü a Windows-ba - egyelőre 2014.06.03. 19:19:41

Az ősszel megjelenő Update 2 csomag telepítése mégsem fogja visszahozni a Start menüt az asztalra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gh14 2013.12.10. 09:04:04

Azért azt nem szeretném, ha tabletekre csak RT, desktopra csak 8 lenne. Ez kivégezné a hibrid megoldásokat, amik most nagyon tetszenek (csak baromi drágák). pl. Lenovo Yoga 2 Pro

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2013.12.10. 09:13:20

Valóban várjuk ki a végét, de lehet hogy az MSnek végre tényleg kezd megjönni az esze, és rájön hogy nem jó az amit csinált (nem a teljes irányvonalra gondolok, hanem az egy irányvonal ráerőszakolására mindenkire és minden eszköztípusra). Igazából ha ezt az opciót (mert nyilván az lesz) a 8.0val kiadják, NAGYON sok szívástól kímélték volna meg magukat...

tudosb 2013.12.10. 09:56:40

@Hooshee: Egyszeruen valasztasi lehetoseget kell adni desktopon. En pl. megtartanam a csempeket a notebookon is, de csomoan meg nem. Legyen valaszthato, ugy mindenkinek jo lesz.

valaki23 2013.12.10. 10:12:04

Nagyon nagy problémának tartom az ilyen pletykák megjelentetését, mert bármennyire is óvatosan fogalmaznak a szerzők, a felhasználók bizony akkor is készpénznek veszik (tisztelet a kivételnek), és ha mégsem valósul meg, akkor csalódás lesz a vége. Nem ezzel kellene foglalkozni, szerintem.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2013.12.10. 10:12:06

Ezt pofázom kb a win8 megjelenése óta. Installnál szépen felteszi a kérdést hogy start menü vagy start screen. Ennyi kellett volna, nem több.

Az appok ablakban futtatása meg nem is értem hogy lehetett egyáltalán kérdés, ha nincs touch, egy ordas szopás az egész egérrel, meg billentyűzettel.

IamTwo 2013.12.10. 14:21:46

@Hooshee: Az appok ablakban futtatása
Erre egyébként van most egyszerű megoldás?

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2013.12.10. 15:57:45

A Stardocknak mintha lett volna erre is valami cucca, de az is fizetős. Őszintén szólva nem nagyon kerestem tovább, mert a saját gépemen inkább win7et használok.

Rodolfo63 2013.12.10. 18:58:08

jöhetne már egy jailbrake a desktop metro-ra :)

Aston Kanál 2013.12.10. 19:23:03

Hat ez az ablakban futtatos dolog engem is erdekel, mert most szereztembe a win 8.1-et es nagyon bejon, de nevetsegesnek tartom, hogy a pl. a skype app az egesz kepernyot viszi (asztali gepet hasznalok). Szoval gyorsan utananeztem, a Stardock megoldasa a ModernMix, ami 5 dollarert letoltheto w honlapjukrol, de van 30 napos probaverzio ingyen. Szoval igen, fizetos, de azert nem egy csillagaszati osszeg.

MenTal 2013.12.10. 20:11:19

Nekem win8-as tabletem van és van start menüm. az hogy lehet?

☉ ☾ 2013.12.10. 20:33:29

A windowsnál idegesítőbb, sutább, szánalmasabb operációs rendszer soha nem lesz a földön. Elég az intézőt megnézni, és már tudsz mindent.

lavór 2013.12.10. 21:02:36

Ha valakinek kell az asztali gépére startmenü, ott a Pokki, jobb is mint a gyári... És ingyenes.

eßemfaßom meg áll 2013.12.10. 21:05:51

"de nevetsegesnek tartom, hogy a pl. a skype app az egesz kepernyot viszi (asztali gepet hasznalok)."

És mi tart vissza attól, hogy a desktop gépen a desktop Skype-ot használd akkora ablakban amekkorában szeretnéd?

2013.12.10. 21:33:21

Ki a jóistent érdekel ez ugy konkrétan?
Van startmenü visszarakó program, a kérdés nem az, melyik verzioba raknak vissza valami startmenü szerű paródiát kénytelen kelletlen, hanem az, hogy megjön-e a jobbik eszük, és rájönnek-e mi a jövő útja a hagyományos desktop kiirtása-lebutítása helyett.
Gondolom most jutott el a markecing yuppie megmondóemberek agyáig, hogy a cégek sosem fognak egy csempés xarra áttérni..

nemecsek ernő áruló 2013.12.10. 21:46:51

Az engem például iszonyúan zavar, hogy nincs normális számológép 8.1-ben, csak ilyen teljesképernyős metrós szar. Azóta a gyors számolgatásokat a google-vel csinálom.

2013.12.10. 22:02:42

@nemecsek ernő áruló:
a windows accessories / calculator gondolom neked nincs meg, mert orosz verziót használsz.
a start screen bal alsó részén van egy lefelé nyíl. érdemes használni... :p

de, csak a te kedvedért: win+r -> calc.exe

barli 2013.12.10. 22:48:41

Elcseszték, no. A usernek nem kell a csempés izé, mert nem az asztalt bámulja? Hanem valamit futtat, és azt. Az üzenetekre meg majdnem tökéletes volt a taszkmenü. Igen, a skype az betesz, föleg hogy ha csörög, leteszik, mire betöltödik. Trackpaddel meg egy borzalom appot becsukni. A vízszintes scrollozás is baromság. Jórészt mondjuk úgyis a desktopot használom. Tehettek volna arra csempéket, oszt jónapot. Így két szar közül választhatsz.

Win 8am van "classic start menu"-vel. Meg tudja mondani valaki hogy ha felrakom a 8.1 et az új kamu start menüvel, akkor mi lesz a mostanival?

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 06:02:18

@Crystah Mastah: Nédd mán, és tényleg ott van!

Jó, hát nem én tehetek róla, ezen az idióta kezdőképernyőn még azt se találom, amiről tudom, hogy ott van (átláthatatlan fos, na)

Megnyitottam egy olyant, hogy számológép, oszt' kaptam ilyen teljes képernyős b**iságot. Én meg elfogadtam, hogy ez az új irányvonal...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.12.11. 06:21:45

Nem kötelező wint használni.

Amúgy várom röhögve a következő fergeteges ujításokat : hangrögzítő, midi-lejátszó, aknakereső

midnight coder 2013.12.11. 06:25:11

A microsoft a 90-es évektől eltérően már jó pár éve nem a felhasználók illetve a fejlesztők igényeit próbálja kielégíteni, hanem belenéz az üveggömbjébe és megmondja hogy nekik mi a jó. Szép példa erre a win8 UI, de ugyanez elmondható a Visual Studióra is, ami a 2012 után nem csak hogy ocsmány lett, de szinte fájóan ronda, kifejezetten meg kell erőltetni magát az embernek ha rá akar nézni erre az ocsmány, monokróm szutyokra. Ha így haladnak, a következő Visual Studio karakteres lesz és billentyűkombinációkkal lehet vezérelni mint az emacs-ot vagy a vi-t.

midnight coder 2013.12.11. 06:26:08

@enpera: Én szépen át is álltam xubuntu-ra. De a cégnél sajnos windows van, és visual studió.

Akron · http://e-vita.hu/dxn 2013.12.11. 09:43:21

Én azt nem értem, ha valaki a hagyományos desktop környezethez ragaszkodik az miért használ mégis appokat?

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 12:28:09

@nemecsek ernő áruló: én beirtam a szeresőbe, hogy szá és az elő találat a desktop számológép volt.

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 12:31:48

@barli: " Igen, a skype az betesz, föleg hogy ha csörög, leteszik, mire betöltödik." tőled is kérdezem, megfenyegette valaki a macskádat agyonveréssel, ha desktopon a desktop Skype-ot mered használni?

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 12:47:26

@eßemfaßom meg áll: És szerinted úgy általában az emberek miért sírják vissza a start menüt? Az egy tök jól struktúrált átlátható menü volt, ez a teljes képernyős izé meg egy struktúrálatlan átláthatatlan katyvasz. Például a kereső a Steam kulcsszóra kidobja nekem az installert, az exét nem. A start képernyőben meg még annak ellenére is nehezen találom meg, hogy tudom, hogy ott van valahol. Ez a teljes képernyős fos az Ubuntu Unityban sem tudott a szívembe férkőzni, tabletre, meg ilyen gyerekjátékokra jó, napi desktop használatra nem. Ennyi.

Vacsi 2013.12.11. 13:02:55

@Akron: biztos azért, mert akkor nem lehetne hisztizni miatta, hogy szar :)

Vacsi 2013.12.11. 13:10:45

@nemecsek ernő áruló: "És szerinted úgy általában az emberek miért sírják vissza a start menüt? "
Nem mindenki sírja vissza. Nagyjából az emberek felének (szakmabelieknek is) tetszik az új start screen, pont a testreszabhatósága miatt és azért, mert nem egy 150*300 pixeles kis téglalapon kell kibugászni a 20 másik közül azt az egy programot, ami kell. Neked a régi az átláthatóbb, másoknak meg ez.

Eddigi tapasztalatom alapján azok sírják vissza a régi menüt, akik nehezen tanulták meg használni a számítógépeket, és nem akarnak több időt ölni abba, hogy megszokják az újat. Aki totál laikus, egyből kiismeri magát rajta, és nem kell neki egész napos oktatást tartani neki csak azért, hogy a legalapabb funkciókat használni tudja.

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 14:04:13

@Vacsi: Szoftverfejlesztő és tesztmérnök vagyok, az anyatejjel szívtam magamba az informatikát, előbb tanultam C64 kódot írni, mint a kiskakas és a törökcsászár című mesét elolvasni, szóval ez elég hülye tapasztalat, mert nem így van. Nekem a struktúráltság hiányzik, legyen teljes képernyős, meg fancy, ha ez kell, de legyen már átlátható. Én nem tabletes óvodásoknak való játékot akarok, a számítógép a napi munkámhoz kell.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2013.12.11. 14:21:38

@nemecsek ernő áruló:

8.1-től a Start képernyő éppen olyan átlátható, mint amilyennek te kialakítod magadnak. ;-)

Ráadásul nem kell használnod, ott az Asztal, meg a Superbar.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2013.12.11. 14:23:06

@Vacsi:

Szerintem nincs ilyen egyértelmű kapcsolat. Sokkal inkább egyéb emberi tulajdonságoktól függ ez. Szerintem nem is érdemes ezt feszegetni, majd a brit tudósok megteszik egyszer helyettünk. :-)

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 14:25:12

@pushalias: 1080p-s 24''-os monitoron, baszottul átláthatatlan.

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 14:26:16

@pushalias: Ja, és elnézést a mocskos számért, már inicializáltam a szappannal való száj kimosást.

Vacsi 2013.12.11. 14:26:29

@nemecsek ernő áruló: szintén szakmabeli vagyok, csak kicsit később kezdtem az érdeklődést nálad. Ettől a tapasztalat az tapasztalat, max más körökben mozgunk. Pl. nézz be egy informatikus előadásra, konkrétan a BME-n 1-2 macbook és linuxos noti kivételével már szinte mindenki win8-at használ.

Struktúráltság: a négyféle csempeméret és a csoportosíthatóság szerintem egész jó struktúráltságot biztosít, és személy szerint csípem, hogy nem folyik ki a szemem a kisméretű start menü miatt.

A tablet fejlesztésre és egy helyben ülős sok írást követelő munkára szerintem sem jó, de gyerekjátéknak titulálni nettó f*szság, már ne is haragudj.

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 14:28:32

@Vacsi: Na várjál, a Win8-at használ, és az elégedett vele, az két külön paraméter. Tableten a kezdőképernyő tök jó, de amikor az Android majd PC-re költözik, nem a 8x4-es rácsot akarom bámulni az alkalmazásokkal.

Vacsi 2013.12.11. 14:32:04

@nemecsek ernő áruló: 1280*1024-es 15"-os monitoron átlátható. Akkor valamelyikőnkkel baj van :D
Egyébként meg pont az infós hallgatókból nem nézem ki, hogy annak ellenére használnak egy oprendszert, hogy nem elégedettek vele.

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 14:55:48

@Vacsi: Én a 8.1-el minden más szempontból elégedett vagyok, megfelelően gyors, az alkalmazásaim pinnelve vannak a taskbarra, így nem nagyon kell nyúlnom a start képernyőhöz, de attól még sírhatok, hogy nem szeretem. :)

(Jó, a GTA4 se fut, sajnos az élet kemény, pedig a jelenlegi gépemnek már a teljesítménye is elég jó lenne hozzá, de sajnos a SecuROM elszáll, ismert hiba elvileg, a workaroundot, amit javasoltak, megcsináltam, már a diagnosztikai eszközzel csináltam logokat, ticketet is írtam, várom lázasan, hogy válaszoljanak. Ez mondjuk messzire vezet, meg offtopic, meg minden, mert ez az a pont, amikor a DRM a legális vásárlót szívatja meg, haxolni meg nem merek nagyon, mert gáz lenne, ha Steamről bannolnának egy ilyen ostobaság miatt.)

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 15:15:06

@nemecsek ernő áruló: mert a többség fogalmatlan hülye aki nem tud mást ismételgetni mint amit olvasott valami jólmegmondó blogon miután kitöltötte az indexes PISA tesztet 13/3-ra

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 15:18:13

@nemecsek ernő áruló: erre nem lennék ilyen büszke azután, hogy nem találtad meg a desktop számológépet amit elsőre dob fel a kereső

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 15:20:40

@nemecsek ernő áruló: 1200p-p 24'-on meg átlátható, próbálj meg elvonatkoztatni a "Press play on tape" koncepciótól.

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 15:21:10

@eßemfaßom meg áll: Nem kerestem, hanem kezdőképernyőt használtam. Ami egy fostaliga. Tabletre, meg ilyen gyerekjátékokra jó, desktopra nem. Ez van.

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 15:22:43

@eßemfaßom meg áll: Jajjmár, most hogy így ennyit erőltetted, hirtelen elkezdtem szeretni a kezdőképernyőt, mert mégis mennyire jó! (nem)

IamTwo 2013.12.11. 16:38:01

Szegény Astont jól lezavartátok, hogy miért nem desktop skype-ot használ. De ha egyszer már ott van a másik?
És naptárra, levelezőre mit mondotok? (Nem 3rd party ekvivalensek érdekelnek)

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 16:39:30

@nemecsek ernő áruló: a kezdőképernyő egyik (pöpecül működő) funkciója a keresés, hogy ezt te direkt nem használod az a te egyéni szocproblémád, nem a windózé.

Nem erőltetek semmit, szeretni meg ott van az asszony, lelki életet nem operációs rendszerek kezelőfelületésvel szokás élni.

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 16:50:07

@IamTwo: "De ha egyszer már ott van a másik?" Meg ott van a paint is, de azért akinek nem megfelelő az a funkcionalitás amit az ad, akkor jobbképességü egyének letöltenek egy jobbképességü programot, nem azon rinyálnak, hogy jajdeszarapaint és ez igaz az összes beépített szarra. Egyébként a Skype app default telepitve van? Mert nekem pl nincs, ha meg nekiállok telepítgetni (ahogy nekiálltam telepítgetni) akkor eszembe se jut nem a desktopot felrakni. harmadrészt meg a metrós szarokból is lehet egymás mellé tenni kettőt akár az asztal mellé is, ha valaki feltétlen azokat akarja használni

IamTwo 2013.12.11. 17:08:15

Nem, a skype nem default app. A calendar és a mail viszont az. A calendarnak nincs is alternatívája, ezért érdekel, hogy lehet-e egyszerűen ablakba tenni.

IamTwo 2013.12.11. 17:09:31

És hogy kell "asztal mellé" tenni?

nemecsek ernő áruló 2013.12.11. 18:12:56

@eßemfaßom meg áll: Először is egy szóval nem mondtam, hogy nem használom a keresést, én azt mondtam, hogy a kezdőképernyő tabletre való, nem desktopra, és hogy egyébként egy átláthatatlan katyvasz az egész. Sajnálom, ez van. És ha elolvasnád a cikket, amihez kommentálsz, láthatnád, hogy a userek többsége nyilvánvalóan így van ezzel, hiszen a Microsoft is enged a nyomásnak, és a sohatöbbéstartmenü álláspontról egy sokkal puhábbra helyezkedtek. Neked, és a többi gyereknek is meghagyják a kezdőképernyőt, ami PC-n továbbra is elérhető lesz, nekünk felnőtteknek meg visszahozzák azt, amiért szívesen kiadjuk azt az uszkve 15ezer pénzt a gép mellé vásárláskor.

Megfogalmaztam egy véleményt, te meg 72 hozzászólás óta pocskondiázol, és próbálsz belekötni minden szavamba. Komolyan ezt a hittérítős mentalitást a linugz b**eránsoknál se tolerálom! >_<

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 19:43:20

@IamTwo: megfogod, lehúzod oldalra és már ott is van oldalsávban állítható szélességgel.

eßemfaßom meg áll 2013.12.11. 19:47:19

@nemecsek ernő áruló: én is megfogalmaztam egy tieddel nem egyező véleményt amellett, hogy uj ismeretekre tettél szert a hozzászólásokból, köszönd meg és fogadd el, hogy azért mert neked meg esetleg sokaknak (akik sok esetben nem is próbálták, visszatérő sztori, hogy olyan fogalmatlan szidja aki max yt videón látott 8at) nem tetszik valami, attol az még lehet jó is, legfeljebb más mint az amit addig megszoktál.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2013.12.11. 23:57:16

Srácok, kialakult egy egész jó beszélgetés, ne romboljuk ide-oda szarozással, oké?

IamTwo 2013.12.12. 00:17:08

@eßemfaßom meg áll: hát én húzogattam így, húzogattam úgy, de nekem nem ment ugyan sehova.
Itt viszont van leírás, nekem "step 4, mouse" vált be:
www.dummies.com/how-to/content/snap-apps-alongside-the-windows-8-desktop.html

eßemfaßom meg áll 2013.12.12. 14:03:45

@IamTwo: Akkor én másik w8.1-et használhatok, mert ha megfogom egy metro app tetejét (de akár az asztalét is) és elhuzom jobb vagy baloldali irányba akkor felezi a képernyőt középen szélességállító vonallal és mehet az asztal mellé amit akarok aztán ha inditok egy harmadik appot akkor középre inditja kicsiben és választhatok melyik térfélre kérem. Túl bonyolult nem lehet, ennek a csajnak is sikerül:

www.youtube.com/watch?v=_N7arLk_OUU

IamTwo 2013.12.14. 13:08:40

@eßemfaßom meg áll: ebben a videóban sem az app tetejét húzkodják, hanem azt a pici thumbnail képet, amire én a másik leírás szerint jobb egérrel kattintottam.

De amúgy ez a volt a kulcsszó: "metro app tetejét". Én csak a felső részt fogdostam, nem szó szerint a legfelső pár pixelt.

Elég messze van az ablakos élménytől, de ez is több a semminél.

eßemfaßom meg áll 2013.12.14. 17:03:02

@IamTwo: Hát pedig ennél eccerübben nem lehet leirni, persze feltételezi, hogy a meto felület alapjaival minimálisan tisztába vagy. Megfogod a metro app (vagy a desktop) tetejét és nem a képernyő aljára húzod (bezárás) hanem jobbra vagy balra és kész. Vagy megfogod a kisablakot a taszkváltóban és onnan huzogatod a szélekre, ha nem épp az aktiv appot akarod lepakolni félképernyősre. Nyilván nem ablakos élmény, de ezt nem is állította senki.

Ti írtátok

Címkék

1020 (18) 1520 (12) 920 (40) akció (12) alkalmazás (200) android (12) apple (16) áruház (16) ativ (13) beharangozó (88) bemutató (47) bing (12) fejlesztés (33) felmérés (17) frissítés (32) google (17) határmesgyék (12) hírek (20) homebrew (14) htc (22) ismertető (16) játék (36) képgaléria (18) készülék (146) kiállítás (11) kiegészítő (11) lányok az ablakban (18) lumia (149) microsoft (302) microsoft news (44) napiapp (14) neowin (17) nokia (198) office (22) paul thurrott (30) pletyka (50) reklám (31) sajtóközlemény (56) samsung (36) skydrive (14) skype (10) store (14) surface (33) szavazás (13) szivárogtatás (14) tablet (52) telefon (93) teszt (51) the verge (47) tippek és trükkök (11) update (18) vélemény (25) videó (126) windows (116) windows 8 (146) windows 8.1 (43) windows phone (402) windows phone 8 (19) wmpoweruser (110) wp7 (69) wp7.8 (65) wp8 (319) wp8.1 (63) wpcentral (127) xbox (47) xbox live (17) xbox one (21) zdnet (17) Címkefelhő

Twitter

NapiApp

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása