2012-08-15 10:00Szólj hozzá!
Mint azt tegnap előtt megírtuk, a piactér manapság komoly problémákkal küzd - sok felhasználó nem tud bizonyos alkalmazásokat letölteni vagy frissíteni, noha ez (ahogy a kommentekből kiderült) nem mindenkit érint. A Microsoft természetesen felfigyelt a problémára, és most folyamatban van a hiba javítása. Amíg ez folyik, addig az alkalmazások kiadása leáll, és csak rövidesen indul meg újra.
A Microsoft megosztotta a felhasználókkal is, hogy mi a probléma forrása:
"Problémákba ütköztünk a digitális aláírásokkal, amelyeket az alkalmazások elfogadásuk után kapnak. Ezért néhány készülék nem képes az utóbbi napokban feltöltött alkalmazásokat letölteni.
Megvizsgáltuk a dolgot, és a hiba csak azon készülékeket érinti, amelyek utólag, a Windows Phone egy korábbi verziójáról lettek Windows Phone 7.5-re frissítve, így a gyárilag így vásárolt készülékeket ez nem érinti."
A helyzet viszont úgy tűnik, ennél azért bonyolultabb, mivel 7.1-ről frissített készülékekkel is volt sikeres letöltés, így valószínűleg a gyári verzión kívül más faktorok is szerepet játszanak a problémában. Reméljük, a hiba gyorsan javításra kerül!
Képek:
Rusznyák Dániel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.