2012-02-22 16:00Szólj hozzá!
Az aknakereső egy régi, érdekes játék. Sokak szerint unalmas, a veteránok szerint túl kiszmítható, túl egyszerű. Ami azonban ennek a magyar fejlesztőnek az eszébe jutott, az valami egészen más - mi van, ha az aknákat nem kettő, hanem három dimenzióban helyezzük el, tovább nehezítve a feladatot?
Az alkalmazás kipróbálása után azt kell mondanom, hogy az elgondolás jó - azonban a megvalósítás nem. Az alkalmazás már a 3x3-as játéktéren is akadozva működik Samsung Omnia készülékemen, a méretet tovább növelve pedig teljességgel élvezhetetlen. Ez valószínűleg a készüléken nem végzett tesztelés eredménye.
A másik nagy problémának az aknát találtam. Ha aknát találsz, az feltűnik, majd elkezd nőni. Persze, én megértem, hogy grafikát szerezni nehéz, de 3D robbanást még csak-csak lehet találni, de még egy távolságtól függően méretarányosan nagyított (esetleg kicsinyített) 2 dimenziós sprite is megfelelne a célnak.
Összességében én csak ezt a két dolgot tudnám felhozni a játékkal szemben, de az elgondolás tényleg dicséretes, de ha a robbanást nem is, az akadozó játékot tényleg ki lehetne könnyedén küszöbölni, és úgy már egy elfogadható játékot kapnánk.
Képek:
Rusznyák Dániel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.