2012-01-08 10:00Szólj hozzá!
A Microsoftot már többször is támadás érte azért, mert a fejlesztők és a felhasznűlók között nincs megfelelő kommunikáció, ha a frissítésekről van szó. Ma a Microsoft GMCEE-je (General Manager Customer Experience Engineering), Eric Hautala beszámolt arról, hogyan fognak kommunikációs csatornát erre a célra kialakítani.
A Windows Phone oldalán már eddig is elérhető volt az elérhető frissítések listája, a szolgáltatóktól függő frissítések listáját pedig a "Where is my update?" oldalon találhatjuk meg. Az elkövetkező néhány hónapban a Windows Phone felhasználók az Update Central-on keresztül érhetik majd el a frissítésekkel kapcsolatos információkat. Ám Hautala elmondása szerint más változások is lesznek:
"A blogon és a weboldalon is lesz néhány változás. Nem fogjuk folytatni a "Where’s My Phone Update?" oldalt, és a heti blog bejegyzések helyett a hivatalos Windows Phone website lesz az elsődleges hely a frissítésekkel kapcsolatos hírek és információk elérésére (a Windows Team blog helyett), ugyan úgy, ahogy a Microsoft Answers ott van, hogy feltehesd kérdéseidet."
Képek:
Rusznyák Dániel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.