WinMagazin - Utolsó kommentek
blfr6@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://winmagazin.blog.hu/2012/12/04/dynamics_v2_0_az_eddigi_legjobb_wp7_8_rom_tobb_keszulekre/full_commentlist/1#c28341684
Válasz erre: Dynamics v2.0, az eddigi legjobb WP7.8 ROM, több készülékre
2015-10-14T10:30:34+02:00
2015-10-14T10:30:34+02:00
balcsida
http://blog.hu/user/813322
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2012/12/04/dynamics_v2_0_az_eddigi_legjobb_wp7_8_rom_tobb_keszulekre?full_commentlist=1#c28341662" class="reply_nick_1049712" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28341662 );">@Maszlag István</a>: Nekünk nincs közünk a fent linkelt ROM-ok készítőihez és akkoriban nem is volt olyan tárhely, ahova csak úgy, lazán pártíz gigabájtot fel tudtunk volna pakolni pár ember miatt.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/11/elkoltoztunk_311/full_commentlist/1#c25706571
Válasz erre: Elköltöztünk
2015-01-12T09:56:30+01:00
2015-01-12T09:56:30+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
Azóta megolódott. A hozzászólásokat viszont innentől zároljuk, mert ez csak egy archívum oldal már.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/11/elkoltoztunk_311/full_commentlist/1#c25705847
Válasz erre: Elköltöztünk
2015-01-12T08:35:42+01:00
2015-01-12T08:35:42+01:00
Vandblog
http://blog.hu/user/39096
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/11/elkoltoztunk_311?full_commentlist=1#c25705685" class="reply_nick_272884" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25705685 );">@cetli</a>: Úgy látszik, szorgos ismeretlen kezek mindenütt vannak. ;)
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/11/elkoltoztunk_311/full_commentlist/1#c25705685
Válasz erre: Elköltöztünk
2015-01-12T07:59:23+01:00
2015-01-12T07:59:23+01:00
cetli
http://blog.hu/user/272884
502 Bad Gateway<br />
nginx/1.7.9 ????
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/11/elkoltoztunk_311/full_commentlist/1#c25703771
Válasz erre: Elköltöztünk
2015-01-11T23:23:08+01:00
2015-01-11T23:23:08+01:00
IamTwo
http://blog.hu/user/600106
A képen egy firefox látható, van ennek valami titkos jelentése vagy csupán véletlen?
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25698747
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-11T18:27:01+01:00
2015-01-11T18:27:01+01:00
Tateqq
http://blog.hu/user/845415
A minden hardverren ugyan az a rendszer, működik az almának, robot is van telefonon, tableten és igazából x86 alapon is, akkor miért pont a windowsból ne lenne. Akinek meg dolgoznia is kell egy gépen, mindenfélét csinálnia, annak ismerős az érzés, hogy az xp egyre lassabb. Ez tény. A vistát legtöbbönk valami szutyok vasra próbálta rárakni, amihez pl nem volt hangkártya driver mert ugye akkor változtatták meg a hangkezelést, persze, hogy szarnak hittük. A 7 es jól sikerült, de azért nem feltétlen a kiadása napjára, egy két update elfért neki. A win8 ha a startmenü/csempe kérdést nem feszegetjük, akkor a 7 jobb verziója, gyorsabb, okosabb, persze az update itt is kellett. A minden 2. Rendszer sikerülre jó példa, hogy a maga idejében a Millenium se volt siker a hardwerek miatt, viszont utólag mikor hozzájutott az ember egy notebookhoz aminek az xp sok volt, azon a millenium jobb volt mint a win 98.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25689329
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-10T19:57:12+01:00
2015-01-10T19:57:12+01:00
Sinclair
http://blog.hu/user/156764
Remélem csempés marad a 10 is (nem láttam/néztem előnézeti képeket, ha vannak egyáltalán). <br />
Aki meg még mindig xp t használ, az meg ne írjon már sületlenségeket.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25680267
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-10T02:53:44+01:00
2015-01-10T02:53:44+01:00
Jegkoko
http://blog.hu/user/30184
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25676381" class="reply_nick_17732" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25676381 );">@efi</a>: Biztosan neked valami super xp lehet a gépeden.De nálam csak a szopás volt vele és áldom a napot amikor végleg megszabadultam tőle. Azóta érdekes mód az összes olyan problémám megszünt.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25676381
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-09T20:33:30+01:00
2015-01-09T20:33:30+01:00
efi
http://blog.hu/user/17732
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25673721" class="reply_nick_30184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25673721 );">@Jegkoko</a>: <br />
Én nem tudom, te mit csináltál, de ha nekem az xp 0 alkalommal fagy le közel 100 telepített program mellett, akkor nekem miért is kellene megjavítani azt, ami jó?<br />
Vegyük már észre, hogy sokszor csak azért készül op.rendszer (Office meg pláne), mert munkaidő van és csinálni kell valamit, erre nekiállnak úgy új op.rendszert fejleszteni, közben még az előző sincs kész. Már ez is agyrém. A másik eset meg, amikor meg már az ilyen "de most már ki akarok valami újat próbálni" típusú felhasználók miatt kénytelenek kidobni egyet, mert már ciki, hogy elment 6 év és még mindig semmi. Erre kijön egy félkész Vista.<br />
A mobilokról hamar el fog tűnni a Windows, erről a vonatról lemaradtak. A minden hw-re ugyanazt meg értelmetlen ill felesleges is, nem ugyanarra és főleg nem ugyanúgy használnak egy mobilt, mint egy tabletet vagy egy asztali PC-t.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25673721
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-09T16:22:56+01:00
2015-01-09T16:22:56+01:00
Jegkoko
http://blog.hu/user/30184
Én 2009 januárjában végleg nyugdíjaztam az xp t , 1 évig használtam a vistát de nem volt azzal se annyi problémám mint az xp vel.Majd 2010-2013 decemberéig használtam a win 7 et, azóta pedig win 8.1 et. És meg kell, hogy mondjam de sokkal jobban össze lett rakva mint az összes előző oprendszer.Nekem win7 alatt már volt olyan, hogy a hálózat egyszerűen eltünt és sehogyan se lehetett visszahozni, csak ujratelepítéssel.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25672001
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-09T14:03:04+01:00
2015-01-09T14:03:04+01:00
norbert79
http://blog.hu/user/164812
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25669371" class="reply_nick_792625" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25669371 );">@Ádám Pintér</a>: Erősen mellényúltál. Én kipróbáltam, pont azért nem fogom használni. Messzemenően borsódzik a hátam mindkettőtöl. Remélem megjön az eszük, s visszaállnak egy Windows 7 jellegű vonalra.<br />
<br />
Tudod, ez a virtualizáció nagyon hasznos dolog tud lenni...
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25669371
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-09T10:33:51+01:00
2015-01-09T10:33:51+01:00
Ádám Pintér
http://blog.hu/user/792625
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25657573" class="reply_nick_164812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25657573 );">@norbert79</a>: "Minek váltani? Én addig használok Windows 7-et, amíg rám nem rohad... Szerintem a Windows 8 vonalat simán kihagyom, sőt, lehet még a 10-et is. :-)"<br />
<br />
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25658635" class="reply_nick_618454" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25658635 );">@falomb</a>: "Az MS-nek minden második OS jön össze."<br />
<br />
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25660713" class="reply_nick_30184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25660713 );">@Jegkoko</a>: "Egyébbként ez a minden második win jó duma nem tudom honnan indult el."<br />
<br />
Hát pontosan innen indul, hogy néhány ember egyáltalán ki se próbálja az újdonságokat, mert állítólag van ilyen vele született különleges képessége, hogy ő bizony anélkül is mindent tud. Innen jött a szaracsempe is, meg hogy a WP állandóan lefagy, meg hogy a PS4 jobb, mint az XBox és még sorolhatnám...
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25662801
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T19:42:41+01:00
2015-01-08T19:42:41+01:00
efi
http://blog.hu/user/17732
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25660713" class="reply_nick_30184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25660713 );">@Jegkoko</a>: <br />
Az attól függ, hogyan definiáljuk a jót.<br />
Mondjuk mérhetjük azzal, hogy miként ítél a nép, vagyis melyikből mennyit használnak - pontosabban milyen részesedést ér el házon belül - és mindjárt kiderül, hogy van alapja. A Win8/8.1 és a Vista valóban lebőgött.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25661041
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T17:19:23+01:00
2015-01-08T17:19:23+01:00
norbert79
http://blog.hu/user/164812
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25660029" class="reply_nick_62693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25660029 );">@Syrius</a>: Forrás: <a rel="nofollow" href="http://www.google.com/policies/terms/">www.google.com/policies/terms/</a><br />
<br />
Röviden: bár te vagy a szerző, ha felrakod hozzánk, mienk is marad...
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25661005
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T17:17:15+01:00
2015-01-08T17:17:15+01:00
norbert79
http://blog.hu/user/164812
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25660029" class="reply_nick_62693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25660029 );">@Syrius</a>: elsőnek:<br />
"Egyes Szolgáltatásaink lehetővé teszik az Ön számára tartalmak feltöltését, beküldését, tárolását, küldését vagy fogadását. Az ilyen tartalmakra vonatkozó szellemi tulajdonjogoknak Ön marad a jogosultja. Azaz, ami az Öné volt, az az Öné is marad."<br />
<br />
...de! S itt a csavar...<br />
<br />
"Amikor feltölt, beküld, tárol, elküld vagy fogad tartalmakat a Szolgáltatásainkba vagy azokon keresztül, világszerte érvényes engedélyt ad a Google-nak (és a Google-lal együttműködőknek) az ilyen tartalmak felhasználására, hosztolására, tárolására, reprodukálására, módosítására, származékos művek létrehozására (így olyan művekre, amelyek fordítás, adaptálás vagy más módon történő módosítás eredményeképpen jöttek létre annak érdekében, hogy az Ön tartalma jobban megfeleljen a Szolgáltatásainkkal történő használatnak), megosztására, közzétételére, nyilvános előadására, nyilvános megjelenítésére és terjesztésére. Az ebben az engedélyben biztosított jogok korlátozottak: a Szolgáltatásaink üzemeltetésére, hirdetésére és javítására, illetve új Szolgáltatások fejlesztésére vonatkoznak. Ez az engedély abban az esetben is érvényben marad, ha felhagy Szolgáltatásaink használatával (például a Google Térképre felvett vállalkozási adatok vonatkozásában)."
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/06/frissult_a_windows_phone-os_vlc/full_commentlist/1#c25660941
Válasz erre: Frissült a windows phone-os VLC
2015-01-08T17:12:56+01:00
2015-01-08T17:12:56+01:00
loading
http://blog.hu/user/122203
Nekem nem fagyott. A FLAC fájlokat nem játszotta le.<br />
Az együttesek információt csak egy képernyőn jelenítette meg, stb. + több ez még nem működik felirat. <br />
Töröltem. Valószínűleg megvárom a W10-et, az már elméletileg lejátsza a FLAC fájlokat. Filmeket nem nézek, legfeljebb hobbi videókat max. 5 perc hosszan.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25660745
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T17:00:57+01:00
2015-01-08T17:00:57+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25660713" class="reply_nick_30184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25660713 );">@Jegkoko</a>: <br />
<br />
Én már cáfolni is unom. Az elmélet terjesztői természetesen még a Windows verzióival sincsenek tisztában.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25660713
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T16:59:02+01:00
2015-01-08T16:59:02+01:00
Jegkoko
http://blog.hu/user/30184
Egyébbként ez a minden második win jó duma nem tudom honnan indult el. De kb semmi valóságalapja nincsen, az xp óta kb az összes megjelent windows fényévekkel jobb és stabilabb lett.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25660029
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T16:05:41+01:00
2015-01-08T16:05:41+01:00
Syrius
http://blog.hu/user/62693
Mármint a Google Drive téma
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25658789
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T14:33:53+01:00
2015-01-08T14:33:53+01:00
Syrius
http://blog.hu/user/62693
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25657601" class="reply_nick_164812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25657601 );">@norbert79</a>: Ez hol is van pontosan leírva? Érdekelne engem is, mert akkor nem használom tovább...
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25658635
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T14:21:06+01:00
2015-01-08T14:21:06+01:00
falomb
http://blog.hu/user/618454
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25657573" class="reply_nick_164812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25657573 );">@norbert79</a>: váltani akkor érdemes, ha a 10-es is hasonlóan jól sikerül, mint a Win7. Ahogy az XP-ről is érdemes volt váltani 7-re.<br />
<br />
Az MS-nek minden második OS jön össze. Remélhetőleg ez is ilyen lesz.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25657601
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T13:06:21+01:00
2015-01-08T13:06:21+01:00
norbert79
http://blog.hu/user/164812
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25655459" class="reply_nick_593851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25655459 );">@pushalias</a>: Kismillió szerintem erős túlzás, figyelembe véve, hogy a Google Drive egyértelműen azt mondja ki, hogy amit feltöltesz az onnantól a Google-é. Ahol én dolgozom speciel ott a Google Drive s egyéb szolgáltatások is tilos, kivéve a kereső.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25657573
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T13:05:15+01:00
2015-01-08T13:05:15+01:00
norbert79
http://blog.hu/user/164812
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25655857" class="reply_nick_618454" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25655857 );">@falomb</a>: Minek váltani? Én addig használok Windows 7-et, amíg rám nem rohad... Szerintem a Windows 8 vonalat simán kihagyom, sőt, lehet még a 10-et is. :-)
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25655857
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T11:08:34+01:00
2015-01-08T11:08:34+01:00
falomb
http://blog.hu/user/618454
Engem az érdekelne, hogy a desktop frissítés ingyenes lesz-e. Mostanában tervezek új gépet venni, és ciki lenne, ha megveszem 8-assal, és aztán nem lehetne ingyen frissíteni a 10-esre. Volt szó róla, hogy a 8-as rossz fogadtatása miatt az upgrade ingyenes lesz.<br />
<br />
A win7 jól sikerült, ezért ha 10 is hasonlóan jó lesz (reméljük), akkor jó lenne egyből arra váltani, és nem benneragadni a 8-ban.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25655807
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T11:05:57+01:00
2015-01-08T11:05:57+01:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
Én maradok a Windows 9-nél :)
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25655507
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T10:46:53+01:00
2015-01-08T10:46:53+01:00
balcsida
http://blog.hu/user/813322
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25655287" class="reply_nick_164812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25655287 );">@norbert79</a>: Ez egy PREVIEW verzió privacy statementje. A végleges verzióhoz 100%, hogy nem ez lesz, ilyen szintű adatgyűjtéssel.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25655459
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T10:44:28+01:00
2015-01-08T10:44:28+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25655277" class="reply_nick_492812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25655277 );">@guti.haz14</a>: <br />
<br />
A mobil verzió 70-80 százalékban fog egyezni az pécéssel, az appok lesznek univerzálisak.<br />
<br />
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar?full_commentlist=1#c25655287" class="reply_nick_164812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25655287 );">@norbert79</a>: <br />
<br />
A Google ennél sokkal több adatot szed le, ráadásul ők a leszedett adatokat kötik is a fiókokhoz, mégis egy és kismillió cég használja a dolgaikat.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25655287
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T10:32:45+01:00
2015-01-08T10:32:45+01:00
norbert79
http://blog.hu/user/164812
Engem jobban izgat ez: <a rel="nofollow" href="http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-privacy-statement">windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-privacy-statement</a> - Kíváncsi vagyok meghagyják e így, vagy módosítanak rajta. Elég nagy bukta lenne, ha így maradna, mert akkor kutya füle se fog az üzleti szektorban Windows 10-re átállni. (Ahogy a Skype is nagyon sok helyen pont ugyanezek miatt tiltott.)
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/08/windows_10_bemutato_januar/full_commentlist/1#c25655277
Válasz erre: Windows 10 bemutató: január 21.
2015-01-08T10:31:58+01:00
2015-01-08T10:31:58+01:00
gh14
http://blog.hu/user/492812
Nem azt mondták, hogy ugyanaz a Windows fog futni mindenen?<br />
Vagy csak a PC, tablet vonal kerül egységesítésre?
https://winmagazin.blog.hu/2014/09/05/lumia_denim_frissites/full_commentlist/1#c25653735
Válasz erre: Lumia Denim frissítés
2015-01-08T08:14:40+01:00
2015-01-08T08:14:40+01:00
glabor
http://blog.hu/user/320383
Lumia Camera app eddig is létezett (4.x verzió) az "alap" Kamera (=Nokia Camera?) mellett. Ez sokakat megtéveszt, hogy már megvan. Pedig ez a Lumia Camera nem az a Lumia Camera. Nem tudom, erről miért nem beszél senki.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/06/frissult_a_windows_phone-os_vlc/full_commentlist/1#c25637729
Válasz erre: Frissült a windows phone-os VLC
2015-01-06T21:18:45+01:00
2015-01-06T21:18:45+01:00
Bluemotion
http://blog.hu/user/246526
Nálam gyakorlatilag magánál a telepítésnél fagy meg, fél óra múlva se megy tovább a csík. Én a CCPlayer Pro mellett teszem le a voksom továbbra is.
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/06/frissult_a_windows_phone-os_vlc/full_commentlist/1#c25637497
Válasz erre: Frissült a windows phone-os VLC
2015-01-06T21:00:07+01:00
2015-01-06T21:00:07+01:00
waces
http://blog.hu/user/134
hasznalhatatlan. de legalabb idaig is az volt (nem mintha lenne ertelme filmet nezni 3-4-5"-on, de legalabb a renome miatt erdemes lenne egy picit hasznalhatobb verziot kiadni)
https://winmagazin.blog.hu/2015/01/06/frissult_a_windows_phone-os_vlc/full_commentlist/1#c25636871
Válasz erre: Frissült a windows phone-os VLC
2015-01-06T20:15:40+01:00
2015-01-06T20:15:40+01:00
bary17
http://blog.hu/user/919069
Hát nekem le is fagyott a 920, jó 3 percig meg se mozdult :D<br />
Még azért dolgozni kell vele ,de jó lesz az : )
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/megjelent_a_navmii_windows_phone-ra/full_commentlist/1#c25566041
Válasz erre: Megjelent a navmii Windows Phone-ra
2014-12-31T23:11:15+01:00
2014-12-31T23:11:15+01:00
waces
http://blog.hu/user/134
ennel rosszabb navit keresve se lehet talalni. ez nem az app gapot csokkenti,csak lefele mozditja a wp appok minoseget
https://winmagazin.blog.hu/2014/08/07/veszteseges_a_surface/full_commentlist/1#c25518397
Válasz erre: Veszteséges a Surface
2014-12-27T00:23:23+01:00
2014-12-27T00:23:23+01:00
Vincenzo6
http://blog.hu/user/935827
Droidos tabletről (márkás és nem gyenge a hardver) üzenem, hogy fél év után azt mondom: Soha többé ilyen szart! Windows és más semmi, ahogy telefonnál, úgy tabletnél is rájöttem, hogy a droid az oprendszerek spoilerezett trabantja.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25514769
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-26T12:59:09+01:00
2014-12-26T12:59:09+01:00
Wildhunt
http://blog.hu/user/884339
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel?full_commentlist=1#c25512193" class="reply_nick_417965" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25512193 );">@Mark'yhennon</a>: Ezért próbaverzió. Nálam dettó ez a helyzet, és jó látni, ahogy a folyamatus system update-ekkel folyamatosan javul. Eddig a legdurvább problémám egy driverhiba volt, amit csak BIOS (vagyis UEFI) update-tel tudtam megoldani, de azt mondom, még ez is benne van a pakliban. Az ikonok meg igenis kiemelten fontosak. A legtöbb usernek még mindig az az egyetlen érve a Win8 ellen, hogy szaracsempe. (elnézést azoktól, akiknek valós problémája is van a rendszerrel).
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25512193
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-25T22:18:33+01:00
2014-12-25T22:18:33+01:00
Mark yhennon
http://blog.hu/user/417965
Elképesztően sok bosszantó kis apróság bonyolítja ezt a Windows verziót. Alig győzök feedbackelni. Komolyan, minden proginál van valami apró kis semmiség, ami adott esetben fel sem tűnne, de amikor már a századik jön szembe, akkor nem lehet szó nélkül elmenni mellette. Ilyen körülmények közt az már tényleg szóra sem érdemes, hogy milyen ikonok lesznek vagy épp nem lesznek.
https://winmagazin.blog.hu/2014/09/05/lumia_denim_frissites/full_commentlist/1#c25512083
Válasz erre: Lumia Denim frissítés
2014-12-25T22:10:44+01:00
2014-12-25T22:10:44+01:00
Mark yhennon
http://blog.hu/user/417965
Ma megjött nekem is, de semmi nem történt. Ami azért szomorú, mert kipróbáltam frissítés után a Microsoft TAG appot, ami ugyanúgy nem működik, mint a frissítés előtt. Pedig állítása szerint beeszi magát a QR-felismerő rendszerbe és működnie kéne.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/megjelent_a_navmii_windows_phone-ra/full_commentlist/1#c25500533
Válasz erre: Megjelent a navmii Windows Phone-ra
2014-12-23T22:04:33+01:00
2014-12-23T22:04:33+01:00
alfabeta
http://blog.hu/user/351776
Nem is értem az ilyen próbálkozásokat, a gyári navi lényegében tökéletes és offline..... feleslegesnek tartom még csak kipróbálni is.....
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/donget_a_denim_europaban/full_commentlist/1#c25500503
Válasz erre: Dönget a Denim Európában
2014-12-23T22:01:55+01:00
2014-12-23T22:01:55+01:00
alfabeta
http://blog.hu/user/351776
Telekomos Lumia 620-amra ma megjött a Denim, és már a telón virít! Végre! Klassza a mappás dolog, jó hogy adatforgalom kapcsolás is van a felső értesítések menüben (nem is értem miért hagyták ki az előzőből).
https://winmagazin.blog.hu/2014/09/05/lumia_denim_frissites/full_commentlist/1#c25496191
Válasz erre: Lumia Denim frissítés
2014-12-23T12:06:23+01:00
2014-12-23T12:06:23+01:00
doddibura
http://blog.hu/user/828332
Megjött L620-ra:)
https://winmagazin.blog.hu/2013/02/13/androidos_alkalmazasok_windows_8-ra_videoval/full_commentlist/1#c25491003
Válasz erre: Androidos alkalmazások Windows 8-ra – videóval
2014-12-22T21:24:51+01:00
2014-12-22T21:24:51+01:00
KisPetiBaratja
http://blog.hu/user/942659
Nekem nem jól érzékeli a virtual devicet és nem enged telepiteni :\
https://winmagazin.blog.hu/2014/09/05/lumia_denim_frissites/full_commentlist/1#c25489559
Válasz erre: Lumia Denim frissítés
2014-12-22T19:41:29+01:00
2014-12-22T19:41:29+01:00
Don Gó
http://blog.hu/user/530621
Ma du. megjött a témobilos Lumiámra... :-P
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25486555
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-22T13:10:16+01:00
2014-12-22T13:10:16+01:00
Akron
http://blog.hu/user/85336
Bizonyára ezen rengeteg "kifejezetten hozzáértő"-k hatására fog kikerülni a on-demand (OneDrive) lehetőség :(((
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/19/vegleg_kitiltjak_a_windows_phone-rol_snapchateloket/full_commentlist/1#c25475817
Válasz erre: Végleg kitiltják a Windows Phone-ról snapchatelőket
2014-12-21T10:14:47+01:00
2014-12-21T10:14:47+01:00
Izo
http://blog.hu/user/15282
First world problem
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/megjelent_a_navmii_windows_phone-ra/full_commentlist/1#c25474583
Válasz erre: Megjelent a navmii Windows Phone-ra
2014-12-21T00:07:12+01:00
2014-12-21T00:07:12+01:00
Jegkoko
http://blog.hu/user/30184
Egyik nap ki is próbáltam.Ismeretlen utcát írt ott ahol a gyári navigáció pontosan megjeleníti hol vagyok, a sebességmérője pedig botrányosan szar 70 km ert mutatott a 120 helyett.
https://winmagazin.blog.hu/2014/01/16/a_windows_phone_es_a_virusok/full_commentlist/1#c25469595
Válasz erre: A Windows Phone és a vírusok
2014-12-20T15:00:43+01:00
2014-12-20T15:00:43+01:00
Eri Horváth
http://blog.hu/user/941903
Meg akarom ismerni
https://winmagazin.blog.hu/2014/01/16/a_windows_phone_es_a_virusok/full_commentlist/1#c25469593
Válasz erre: A Windows Phone és a vírusok
2014-12-20T15:00:13+01:00
2014-12-20T15:00:13+01:00
Eri Horváth
http://blog.hu/user/941903
Akarom
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/19/vegleg_kitiltjak_a_windows_phone-rol_snapchateloket/full_commentlist/1#c25466733
Válasz erre: Végleg kitiltják a Windows Phone-ról snapchatelőket
2014-12-19T23:35:35+01:00
2014-12-19T23:35:35+01:00
Bluemotion
http://blog.hu/user/246526
Erőfölénnyel való visszaélés, bár ezt már láttuk a régi Windows érában is, csak most fordítva, a Google (?) fizet, hogy eltelítetlenítse WP-t.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/19/vegleg_kitiltjak_a_windows_phone-rol_snapchateloket/full_commentlist/1#c25458255
Válasz erre: Végleg kitiltják a Windows Phone-ról snapchatelőket
2014-12-19T09:50:01+01:00
2014-12-19T09:50:01+01:00
sziabazsiivagyok
http://blog.hu/user/590179
szerencsére nem használok snapchat-et telefonon...nem tudom, ez mire jó, mi állhat a háttérben, mert elég valószínűtlen, hogy a snapchat csak így ok nélkül képes lemondani egy user csoportról, mert valóban annak már lenne nyoma, ha dolgoznak egy hivatalos alkalmazáson...
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/donget_a_denim_europaban/full_commentlist/1#c25453679
Válasz erre: Dönget a Denim Európában
2014-12-18T20:32:47+01:00
2014-12-18T20:32:47+01:00
Hooshee
http://blog.hu/user/138861
Az én független 930am se kapta még meg...
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/donget_a_denim_europaban/full_commentlist/1#c25453497
Válasz erre: Dönget a Denim Európában
2014-12-18T20:12:22+01:00
2014-12-18T20:12:22+01:00
cobydick
http://blog.hu/user/941385
<a rel="nofollow" href="http://www.windowscentral.com/microsoft-makes-lumia-denim-update-official-wider-rollout-early-january">www.windowscentral.com/microsoft-makes-lumia-denim-update-official-wider-rollout-early-january</a><br />
<br />
F*sza... Ezek szerint mindenki másnak leghamarabb január elejéig még várni kell. -.-
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25452659
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-18T18:52:29+01:00
2014-12-18T18:52:29+01:00
skaven
http://blog.hu/user/187045
ja, nagymamam is elnezegette az osoreg fekete-feher tevejet egy ideig, de attol meg az nem volt franko.<br />
ket het mulva 2015, az a winxp kicsit necces azert mar.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/donget_a_denim_europaban/full_commentlist/1#c25451705
Válasz erre: Dönget a Denim Európában
2014-12-18T17:33:21+01:00
2014-12-18T17:33:21+01:00
cobydick
http://blog.hu/user/941385
Felháborítónak tartom, hogy az ezeréves, egyék legprimitívebb modell, az 520 már megkapta első körben a frissítést. OK, hogy az a legelterjedtebb modell, de azért aki drágább telefont vett, szerintem jobban kijárna neki. Nekem sem csúcsmodellem van, 630 DS, de az, hogy még a 2 csúcskategóriás telefon sem kapta meg a Denimet az 520-szal ellentétben, az már azért durva. - See more at: <a rel="nofollow" href="http://oprend.hu/news.php?readmore=1471#comments">oprend.hu/news.php?readmore=1471#comments</a>
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/donget_a_denim_europaban/full_commentlist/1#c25451465
Válasz erre: Dönget a Denim Európában
2014-12-18T17:11:28+01:00
2014-12-18T17:11:28+01:00
alfabeta
http://blog.hu/user/351776
Remélem 620-ra is kijön hamarosan. A hozzáértőket kérdeném, hogy miért nem lehet egyszerre ráengedni az összes típusra? Azt meg végképp nem értem, hogy egy alsókategóriás miért kapja meg előbb mint a drágább készülékek... ?
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25451413
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-18T17:07:16+01:00
2014-12-18T17:07:16+01:00
stringZ
http://blog.hu/user/161495
Valahogy nekem még mindig teljesen jó a Windows XP.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25449973
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-18T14:28:53+01:00
2014-12-18T14:28:53+01:00
waces
http://blog.hu/user/134
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel?full_commentlist=1#c25449541" class="reply_nick_99904" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25449541 );">@lorinser</a>: ezt en is olvastam,koszi. bar a nagyon aktiv az ebben az olvasatban nem feltetlenul jelenti ezt. legalabbis a uservoice es tsait nezve. ami azert mervadobb ;) a reporting feedbacket is sokan hasznaljak/hasznaljuk megse szamoljuk oket aktiv tesztelonek :)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25449541
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-18T13:44:50+01:00
2014-12-18T13:44:50+01:00
lorinser
http://blog.hu/user/99904
kivancsi lennek,hogy hanyan feedbackelnek aktivan - "másfél millióan regisztráltak a kifejezetten hozzáértőknek szánt programban, és ebből 450 ezren „nagyon aktív” felhasználók."
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25448909
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-18T12:33:51+01:00
2014-12-18T12:33:51+01:00
waces
http://blog.hu/user/134
nahat. mekkora ujdonsag. csitt dobogo szivem. es mennyire eredetiek ezek az androidos ikonok (pl a haziko,de az akkutoltottseget jelzot is lattuk mar valahol).<br />
persze ha szep es egyseges lesz a gui,akkor orules.<br />
<br />
a kulsos teszterek szama max jopofa meroszam,mert kivancsi lennek,hogy hanyan feedbackelnek aktivan,ui csak az szamit. ellenben sokan azert raktak fel,mert ingyen toltheto es nem kell torrentezniuk (ill "meno")
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/valamikor_2015-ben_eri_el_a_fertozes_a_windows_phone-t/full_commentlist/1#c25448085
Válasz erre: Valamikor 2015-ben éri el a fertőzés a Windows Phone-t
2014-12-18T11:15:35+01:00
2014-12-18T11:15:35+01:00
saját macskám
http://blog.hu/user/937881
üüvöööltssss ááááááááááááááááááááááá báka béka
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/attetszo_interaktiv_csempek/full_commentlist/1#c25447641
Válasz erre: Áttetsző, interaktív csempék?
2014-12-18T10:39:20+01:00
2014-12-18T10:39:20+01:00
Cairo Jack
http://blog.hu/user/871324
A felső képe tényleg rusnya, de az alsó már egész tetszetős. Ha ilyesmi lesz az új Modern UI (Modern-Modern UI?? :) ) akkor azt mondom, hogy VÉGRE! Ez már kezd szép, és elegáns lenni. Igazából ezt már a Win 8.0-ba is bele kellett volna tenni. De jobb később, mint soha. Esetleg még el tudnék rájuk képzelni némi mélységet adó grafikát, némi árnyékolást, glass meg glare effektet, persze nem csicsásan sokat, csak egy csipetnyit, hogy elegáns legyen, és szvsz az még tovább fokozná a UI élményt. De hogy őszinte legyek, ha már annyit megkapunk a W10 MUI-val, amit az alsó képen látunk, én már azzal is beérem. Már sokkal jobb, mint a W8-as legós, pasztelles ízlésficam. <br />
Úgy érzem végre kezd az MS jó irányba menni. Cool!
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/18/windows_10_infok_dogivel/full_commentlist/1#c25447543
Válasz erre: Windows 10 infók dögivel
2014-12-18T10:32:05+01:00
2014-12-18T10:32:05+01:00
Cairo Jack
http://blog.hu/user/871324
Bah***djak meg, ha nem a frankót mondom, de nekem is a házikós ikon szúrt elsőre szemet, hogy elég Holo UI-os lett. Amúgy két hír mióta "dögivel"? Aszittem lesz vagy 5 új hír. <br />
Na mindegy ez is jó volt. :)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25442889
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T21:58:25+01:00
2014-12-17T21:58:25+01:00
loading
http://blog.hu/user/122203
A WP nem rossz rendszer, csak más. Tetszik vagy sem. Szőke vagy barna, esetleg fekete. :) Ha valaki kicsit hosszabb időt tölt ilyen telefonnal, jellemzően pozitívan nyilatkozik. Sőt megszereti. Kivételek mindig vannak.<br />
<br />
Az egyik probléma, hogy az MS elég gyakran változtat az útirányon. Ezért nehéz kiismerni. Gyakorta hasznos és előremutató dolgokat kikukáz. Ilyen a pl. hubok kinyírása. Elbizonytalanítja a felhasználókat.<br />
<br />
Az örökös nyavalygás, hogy kevés az app. Semmi konkrét, csak az, hogy kevés az app. Szerintem van elég. Mert én például az mondhatom, hogy droidra nincs elég, mert két kedvenc WP appom nem érhető el droidra. Mondjuk ugyanarra a célra mindkét esetben van vagy 30 hasonló tudású alkalmazás.<br />
<br />
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25420735" class="reply_nick_74023" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25420735 );">@pneumónia</a>: attól, hogy huawei nem gyárt többet az nem jelenti, hogy rossz valami. Helyette van legalább 3 indiai gyártó. Felesleges korai következtetéseket levonni.<br />
<br />
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25435411" class="reply_nick_249" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25435411 );">@Asszem</a>: igen, hellyel-közel. De már Symbiannal is jobban lehetett telefonálni, mint droiddal. Szerintem mindhárom rendszer kb. azonos tudású, csak éppen másutt fáj valami.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25435549
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T17:14:54+01:00
2014-12-17T17:14:54+01:00
bary17
http://blog.hu/user/919069
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25435411" class="reply_nick_249" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25435411 );">@Asszem</a>: <br />
Most először akar a windows egyesülni ( tablet,telefon,pc) .<br />
Igazad van, várjuk mi is h mikor lesz a "nagy áttörés".De gondolj csak bele h az androidnak hány verziója van a lollipopp előtt?!És ott is várták az "áttörést" h na majd ez a verzió nem fog fagyni na majd az.<br />
Nekem az ilyen nexus stb telefonnal nincs bajom,mert vélhetőleg jól van optimizálva.Na de egy Samsung vagy Htc vagy más ami ráteszi a maga kis rendszerét és szarul van optimizálva és piacra dobja na az a szar!Aki ért a rootoláshoz meg főzéshez v mihez az rendben, meg csinálja a maga kis rendszerét,de 70% az embereknek fogalmuk nincs ezekről.Megveszi és használja ,és panaszkodik h akad, fagy nem lehet elérni őt mert nem cseng kis stb..<br />
Ezzel szemben szvsz a WP igen is megbízható, igaz nincs televerve widgetekkel stb,de használható egyszerű okostelefon.És ha kihozza win10et azáltal egyesülni fognak itt a dolgok,kompatibilitás stb és kíváncsian várom mi fog belőle kisülni.Azért azt tegyük hozzá h a földön 60% az embereknek windows rendszert használ a pc-n.Majd ehhez társul majd akkorára remélhetőleg ki forrt wp és lehet egy bikás kis összepakolt pörgős rendszer lesz.<br />
Ezzel szemben nem hiszem h az android lesz világvezető pc szoftver.Bár nem tudom h létezik e android pc szoftver. ( jó tudom linux valahogy ugynaz)<br />
Na mind1 száz szónak egy a vége,majd meglátjuk : )
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25435411
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T16:59:05+01:00
2014-12-17T16:59:05+01:00
Asszem
http://blog.hu/user/249
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25433395" class="reply_nick_919069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25433395 );">@bary17</a>: nekem a Nexus7-re is kézzel kellett felszenvedni a Lollipop-t, mert ha az OTA-ra várok még ma is KitKat lenne, szóval igen, ebben igazad van, Android update is fos.<br />
<br />
Viszont itt most arról volt szó, hogy sokan abban bíznak -majd- a Windows 10 (előtte a 8.1, vagy 8, vagy 7) elhozza a várt áttörést. Én erre gondoltam.<br />
<br />
Androidnál ilyen áttörésre nincs szükség, kb. ha ICS felett vagy, akkor egy hellyel-közzel használható telefonod van.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/attetszo_interaktiv_csempek/full_commentlist/1#c25435141
Válasz erre: Áttetsző, interaktív csempék?
2014-12-17T16:23:59+01:00
2014-12-17T16:23:59+01:00
IamTwo
http://blog.hu/user/600106
A másodikkal meg tudnék barátkozni.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25433395
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T13:12:24+01:00
2014-12-17T13:12:24+01:00
bary17
http://blog.hu/user/919069
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25432731" class="reply_nick_249" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25432731 );">@Asszem</a>: <br />
A droid frissítést sem kapja meg az ezelőtti másfél éves csúcskészülékek.De még ha valamilyen formában meg kapja akkor is sz@r :)<br />
Az én 920am meg 2 éves és jön rá a win10 ami még 3évig is supportolva lesz.Akkor h is van ez?!?!<br />
Lollipop-ot megkapja a 2-3 éves s2 stb?!?Nana !
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/17/attetszo_interaktiv_csempek/full_commentlist/1#c25432941
Válasz erre: Áttetsző, interaktív csempék?
2014-12-17T12:28:51+01:00
2014-12-17T12:28:51+01:00
Feiertag Erik
http://blog.hu/user/296676
A felső kép akkora fake mint a ház. Irtó gagyi PS munka.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25432803
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T12:19:06+01:00
2014-12-17T12:19:06+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
@Asszem: <br />
<br />
Az integráció valójában már a 8.1-es verzióval elindult. Tehát már most is vannak universal appok, de egyelőre annyit érzékel belőle a felhasználó, hogy az ilyen appoknál van egy jelzés, hogy ez mindkét platformra megvan, és fizetni sem kell értük külön. Gondolom nem használsz WP-t, különben megnézhetnéd az Áruházban. A W10 Customer Preview elvben 2015 január végén érkezik, addig meg már olyan sok nincs ám hátra.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25432731
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T12:12:13+01:00
2014-12-17T12:12:13+01:00
Asszem
http://blog.hu/user/249
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25423399" class="reply_nick_593851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25423399 );">@pushalias</a>: a WP sírfeliratán szerintem ez a mondat lesz, hogy "majd a X.X update elhozza a megváltást". Minden évben annyiszor hallottuk már ezt :-)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25432715
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T12:11:23+01:00
2014-12-17T12:11:23+01:00
Asszem
http://blog.hu/user/249
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25423735" class="reply_nick_246526" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25423735 );">@Bluemotion</a>: jaaaa, így már más :-) persze a hipszterkedőknek ott van még a Blackberry vagy a Tizen, ha mindenképp különc oprendszert akarnak használni. Az egyéniségeknek természetesen iPhone, a gíkeknek meg Android.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25432429
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T11:45:04+01:00
2014-12-17T11:45:04+01:00
Gsnake
http://blog.hu/user/729522
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25432401" class="reply_nick_729522" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25432401 );">@Gsnake</a>: jahm még annyi, hogy nekem pl. nem fáj - ahogy sokaknak igen, olvasva az appok értékeléseit - az, hogy a számomra tényleg szükséges alkalmazásokért esetenként akár 200-300 forintot kifizessek (hozzáteszem az ingyenességet én is szeretem, kivéve ha cserébe reklámokat kell nézzek), nem várom el ugyanis azt, hogy ingyen dobáljanak hozzám működő programokat (elvárom viszont, hogy ha már fizetek érte, akkor ne egy bughalmaz legyen). Androidon minden egyes jó és ingyenes alkalmazásra jut legalább tucatnyi hibáktól hemzsegő fos, ha csak az érdemi app-okat számlálnánk, akkor máris nem lenne több milliós az áruház.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25432401
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T11:41:48+01:00
2014-12-17T11:41:48+01:00
Gsnake
http://blog.hu/user/729522
Namost... nem kívánom meggyőzni egyik WP-t kárhoztató hozzászólót sem, mert az ilyen zsigeri szintű utálatot úgysem lehet kisöpörni semmilyen érveléssel. Ergo marad a szimpla tapasztalatmegosztás :)<br />
<br />
Anno Symbianosként a Nokia készülékek voltak a csúcsok a számomra, megbízhatóság, stabilitás szempontjából (na meg lehetet mókolni is, akkor még érdekelt a dolog, ma már szimplán csak használni akarom a telefont, nem hekkelgetni, kinőttem belőle). Mai napig egy E61 a "vésztartalék", egyedül az akkuja a gyenge keresztmetszet így sok év használat, illetve fiókban való pihenés után. Aztán volt pár elvetélt próbálkozás szintén Symbian vonalon pár Sony Ericson készülékkel, siralmasak voltak (vivaz pfff). Az iPhone mai napig nincs abban az árkategóriában amennyit én hajlandó vagyok kiadni egy telefonért, a kifutott készülékeknél pedig már vannak jobb alternatívák hasonló árban más platformon. Ettől függetlenül elismerem az iPhone-t, bár mint státuszszimbólum, számomra nem bír értékkel. Androidos készülékekkel csak közvetve találkoztam ekkoriban, tetszett is, meg nem is, amennyire a pár órás fogdosásból, használatból lejött igazából az volt benne a "f@sza", hogy animált volt a háttér, meg sok - reklámokkal televágott - ingyenes alkalmazást lehetett rá letölteni (ez ca. 2009-2010 környékén volt).<br />
<br />
Aztán édesanyám vett egy Nokia Lumia-t (meg nem mondom melyiket, de azt hiszem 6xx sorozatos volt 2011 környékén). Először csak néztem, hogy mi a p.csa ez, csempe, meg "ömlesztett lista" menü helyett stb. Nem találtam benne semmit sehol - anyám azért nyomta a kezembe, hogy beállítsam rajta a levelezést -, de ez kb. fél-egy órán át jelentett gondot, aztán mindent sikerült beállítani rajta, s kb. ennyi idő alatt el is döntöttem, hogy WP alapú telefon kell nekem. Mert egyszerű, letisztult - akár puritánnak is mondható -, gyors. Minden olyan alkalmazást megtaláltam rá, amire szükségem volt, kivéve a Symbianos időkben használt (és kedvelt) Advanced Call Managert.<br />
<br />
Az első készülék egy Lumia 800 volt. Imádtam és mai napig jó telefonnak tartom, bár a 7.8-al való "lefejezés" és a további támogatás hiánya miatt ma már nem használnám, ugyanis sok olyan funkció hiányzik belőle, amit a 8, illetve a 8.1 tud és számomra fontos (értesítések pl.). Közben közelebbi ismerettségbe kerültem az Androiddal, mivel a céges telefon egy Samsung Galaxy Advanced (beszerzéskor azt hiszem a középkategória alján helyezkedett el árban). Nemes egyszerűséggel gyűlölöm. Lefagy, elfelejt csengeni, nem tudom felvenni a beérkező hívást, ha hívást kezdeményezek, akkor még kicsengés előtt random megszakítja stb. Mondjuk mivel baromira nem használom, ritkán kell tölteni, valamint papírnehezéknek is elmegy. Közben beszélgetek más, androidos ismerősökkel, kollégákkal, akinek nem felső árkategóriás készüléke van, szintén panaszkodik. Hogy miért nem váltanak WP-re? Mert nem ismerik és sokan nem is akarják megismerni, pont azért, amiért az első fél órában és is idegenkedve fogtam a kezembe a Lumiat.<br />
<br />
A 800-ról egy 625-re, most pedig egy 735-re tértem át. Hibátlan készülékek? Nem. Érzékenyek az SD kártyára (no pláne némelyik app, pl. Star Wars Commander - tudom, tudom, ez csak egy játék :P :) - SD-re telepítve pár használat után elég rendesen belebarmol a kártyába, ami után minden induláskor vizsgálni akarja a rendszer az SD-t), ha nincs Glance, akkor nincs készenléti információ (bár annyira nekem nem hiányzik), olykor random újraindul. De a hibáival együtt is szeretem a rendszert, mert ebben az árkategóriában stabilitásban és sebességben sokszorosan ráver más platformok készülékeire, valamint nekem nem hiányzik több millió applikáció, mert nem használok annyit :P :) Office, levelezés, GPS (párom HTC-je még a GPS jelet keresi, mikor én már rég túl vagyok az útvonaltervezésen is), Onedrive, pár játék. Öröm és bódottá, amire szükségem van, és amit elvárok egy okostelefontól, azt megkapom. A szubjektív része meg az, hogy nekem tetszik a csempés felület :) Most hogy már van Cortana is (US beállításokkal persze), pláne sőt szeretem (mondjuk hogy a Quiet Hours miért nem megy Cortana nélkül, az rejtély a számomra).
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25427493
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T10:21:17+01:00
2014-12-17T10:21:17+01:00
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25426829" class="reply_nick_940879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25426829 );">@Rikiki01</a>: a Zune nem a világ eleje, de működik rendesen, az ájfón is szoftveresen kommunikál, az is biztos szar, ugye. A 7 magára hagyása valóban nem volt szép dolog aMS-tól, de lehetett élni úgyis, egy héttel ezelőttig én is így csináltam az L800-zal. Csengőhangot pl egy ingyenes saját appal lehet felrakni, fél perccel több macera, mint kijelölni fájlból. A wp a legkevésbé sem szar, neked nem jött be, ennyi, az meg hogy fizetősek az alkalmazások, hát a legtöbb droidon is az, csak ti az ncore-ról "vásároltok" apk-t jóárasítva:))
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25427451
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T10:16:21+01:00
2014-12-17T10:16:21+01:00
Én két éve vettem az első wp telefonomat, Lumia 800, a droid után egy migvilágosodás, felüdülés volt. Én speciel utálom a droid Dörmögő Dömötör-szerű színes kifestőkönyves kavalkádját, nekem az egész káosz, egy csiricsáré átláthatatlan halmaz. Engem ráadásul nem érdekel a hekkelés, krekkelés, romfőzés, láncserezés, én csak használni akarok egy logikusan felépített, egyszerű rendszert, nem érdekel, ha nem piszkálhatok le a seggéig. Így a wp több, mint tökéletes számomra, a L800 a két év alatt talán összesen tán féltucatszor fagyózott (az is jellemzően akkor volt, amikor megteleő memóriába kezdtem el nagyobb valamit letölteni, azt nem bírta, fél órás könyörgés volt, mire életre kelt), működött atombiztosan. Most járt le a hűségem, elkezdtem nézegetni droid fronton, hogy jó lesz a változatosság, néztem Samukat, meg majdnem rátettem a kétpengőt az LG G3-ra, de aztán megszólat a fejemben a hang, hogy hülye vagy te?, ezzel akarsz szórakozni?, és gyorsan vettem egy Lumia 930-at, öröm-boldogság van azóta is:)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25427265
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T10:02:10+01:00
2014-12-17T10:02:10+01:00
gyurih
http://blog.hu/user/850083
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25426829" class="reply_nick_940879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25426829 );">@Rikiki01</a>: 100%-ban igaz!!!!
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25427205
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T09:58:14+01:00
2014-12-17T09:58:14+01:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25426063" class="reply_nick_593851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25426063 );">@pushalias</a>: melyik volt az az alkalmazás?<br />
Múltkor nekem is panaszkodott valaki, hogy fagy az 520-asa, nem tudja miért.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426829
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T09:22:00+01:00
2014-12-17T09:22:00+01:00
Rikiki01
http://blog.hu/user/940879
Namármost a windows egy nagy rakás sz@rkupac! És még sorolhatnám az egyéb negatív jelzőket.... Két éve vettem egy Lumia 710 -et. Na azóta szenvedek, hogy win7.8 telefont a win7 rendszerrel össze tudjam szinkronizálni, mert ugye külső háttértárként nem ismeri fel, hogy lehessen rajta dolgozni a legegyszerűbb módszerrel: fényképek átmásol gépre, (pl.) e-book rámásol telefonra. Nem is látja a gép! Arról nem beszélve, hogy a 7.8 már egy halott rendszer; se frissítés, se semmi. Hetente rakom újra a kib@szott Zune szoftvert vagy nyolcszor, hogy meg tudjam menteni az új képeim. Fényképkezelés: Ja, hogy ezen csak egy képpel tudsz egyszerre foglalkozni, mert többet nem tudsz kijelölni, áthelyezni, mappákat létrehozni, azokat kezelni, stb. "Mert ez egy zárt rendszer..." Már ott tartok, hogy egy roh@dt csengőhangot sem tudok felrakni arra a trágy@ telefonra! És nem azért, mert balf@sz vagyok, hanem mert ez egy nagyon elhibázott szoftver konstrukció, amivel a microsoft jól leszop@tott mindenkit!!! Ha minden konfigurációs, és szinkronizálási lehetőség profin be van állítva, akkor mi a f@szért nem rakja fel a képeim a gépre, és fordítva???!!! Az alkalmazásokról, és játékokról: Ami jó fizetős, ami ingyen van, az meg gagyibb a comodore64-nél is! Névjegyek kezelése? Na hagyjuk is... Ennyi! Remélem belebukik a ms ebbe foskup@cba, amit alkottak! Meg is érdemlik! Bevittem több telefonos üzletbe, hogy eladjam, vagy legalább kiderítsem, hogy mennyit ér: kiröhögtek! Képtelenség használtan értékesíteni! Az egyik helyen megalázóan a srác ajánlott érte 3.000,- Ft -ot bizományba. A 60.000,- Ft -os teloért... Alig várom, hogy összejöjjön a zseton az új Androidos telefonomra! Amióta csak elkezdtem rá spórolni, azóta azon gondolkodom, hogy milyen módon is b@sszam szét ezt az elb@szott winfos készüléket! Kalapács? Autó kereke alá? Hegesztőpisztoly? Vagy az igazival lőjek rá célba? Hát örömködjetek csak a winfosotoknak, és jó sok pénzért vegyétek az alkalmazásokat! Én nem fogok soha többet!!!
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426567
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T08:55:41+01:00
2014-12-17T08:55:41+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25426549" class="reply_nick_686362" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25426549 );">@Veghetáry János</a>: <br />
<br />
Nem SD-re volt telepítve, máskülönben nem is említem meg, mert minek.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426549
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T08:54:04+01:00
2014-12-17T08:54:04+01:00
Veghetáry János
http://blog.hu/user/686362
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25426063" class="reply_nick_593851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25426063 );">@pushalias</a>: Igen, de ugye sd-re volt telepítve az az alkalmazás ? Persze enélkül is lehet instabil az app, de észrevettem, hogy ettől is függ.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426493
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T08:48:06+01:00
2014-12-17T08:48:06+01:00
tippan67
http://blog.hu/user/750049
Hát nekem volt symbianos, badás telefonom, most egy droidosat nyúzok. Általában középkategóriás készülékeket veszek. A droiddal egyáltalán nem vagyok elégedett. Lehet ennek oka a Samsung is, nem tudom. Az asszony viszont egy 520-t nyúz, és irigykedve nézek rá olykor. Ha a Windows nem omlik össze, persze telefon szempontjából, a következő telefonom biztos hogy windows lesz.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426481
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T08:46:44+01:00
2014-12-17T08:46:44+01:00
gyurih
http://blog.hu/user/850083
Megérdemli WP ahol tart!<br />
A legnagyobb átverés volt a WP7. Minket, akik akkor is mellettük álltunk amikor még legtöbben nem is hallottak a WP-ről jól átvertek, mert nem az a baj, hogy nem lehet frissíteni, hanem az hogy a magyarországi megjelenést követően fél egy éven belül már nincs használható program amit le lehetne tölteni a telefonra, és így ezek a telefonok nem hogy okasak, hanem egyre butábbak lesznek! Nincs még egy olyan gyártó akinek a csúcs telefonjára nem lehet letölteni az egy-két év múlva megjelenő appokat! És két és fél évvel ezelőtt nem volt olcsó a Lumia 900-as.<br />
Az MS meg sem próbálta ezeket a felhasználókat valamilyen módon kompenzálni!<br />
Közel húsz éves NOKIA ,és a magyarországi WP megjelenés kezdetetétől windowsos felhasználóként eljutottam oda, hogy soha többet WP és nem szeretem az apple-t, de valószínű arra váltok.<br />
Saját magát juttatta ide a MS, egye meg amit főzött !
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426063
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T07:30:03+01:00
2014-12-17T07:30:03+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25426037" class="reply_nick_686362" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25426037 );">@Veghetáry János</a>: <br />
<br />
Nekem valamikor régen egy alkalmazás is okozott fagyást. Eltávolítottam, megszűnt.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426061
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T07:28:41+01:00
2014-12-17T07:28:41+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25425983" class="reply_nick_275186" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25425983 );">@C16SE</a>: <br />
<br />
"Érdekes, én azt iszom ami jobban ízlik."<br />
<br />
Pontosan így van. Van, akinek az iPhone jön be, van akinek az androidos telefonok, van, akinek a WP-s cuccok, van akinek a BB, van aki még mindig a feature phone-okra esküszik, és ez így is van rendjén.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426045
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T07:26:28+01:00
2014-12-17T07:26:28+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25425931" class="reply_nick_126052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25425931 );">@midnight coder</a>: <br />
<br />
Nekem és három kollégámnak is kábé egy éven át Blade-ünk volt, csodálom, hogy neked ilyen kevésszer fagyott, és hogy ezek szerint nem is lassult soha, hiszen nyilván említetted volna, ha igen.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25426037
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T07:25:21+01:00
2014-12-17T07:25:21+01:00
Veghetáry János
http://blog.hu/user/686362
Akinek sűrűn fagy a WP8.1. érdemes kipróbálni másik sd kártyát, mert sokszor az okozza a problémát. A legjobb ár-érték aránnyal most a WP és a középkatgegóriás Lumiák bírnak. Az új átlátszó csempék kinézetre is nagyon rendben vannak. Aki nem túl sznob vagy appfüggő annak ideális választás jelenleg.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25425939
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T06:49:57+01:00
2014-12-17T06:49:57+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25423735" class="reply_nick_246526" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25423735 );">@Bluemotion</a>: Hát, ha valaki ilyesmiben akar különbözni az nem kicsit szánalmas.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25425931
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-17T06:48:22+01:00
2014-12-17T06:48:22+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25421353" class="reply_nick_919069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25421353 );">@bary17</a>: Én már 4 éve használok droidos telefont és tabletet. Az első telefonom ZTE blade volt, az vagy háromszor valóban lefagyott a két év alatt, ez jellemzően az első szoftver frissítés előtt volt. Aztán lecseréltem egy LG Optimus L9-re, az is a második évét tapossa és egyszer sem volt semmilyen fagyásom vele. Pedig elég sok progi van fenn rajta, a navigációtól a fejlesztőeszközökön (C++, Python, Java IDE-k) a különféle emulátorokon át (C64, ZX-Spectrum, TRS80) a játékokon át a szótárig, sőt még egy linux is van telepítve (gnuroot-tal). Ehhez képest nem lassú, tökéletesen használható, és úgy 4 napig van el egy töltéssel normál napi használat mellett (=néha telefon, sms, mp3). Ha netezek rajta, vagy programozok, játszok akkor ez persze kevesebb.<br />
Emellett van egy noname tabletem is (Navon Raptor 8). Az is jól teszi a dolgát, bár az néha hajlamos a kifagyásra, de ahhoz képest amennyibe került amikor vettem ez bőven belefér.<br />
<br />
Mondjuk én soha nem vennék olyan telefont vagy tabletet amire vigyázni kell (= százezer feletti készülékek kizárva), ami nem kezel SD kártyát, és amin apple logó van. A windows nem lenne kizáró tényező, ha nem úgy nézne ki ahogy, és annyi szoftver lenne rá mint droidra. Ez esetben már csak azért is vonzó lehetne, mert .NET fejlesztőként sokkal könnyebben fejlesztek rá mint droidra javában vagy C++-ban. Az ára a windowsos telefonoknak sem rossz, csak ugye az a fránya másik két tényező...
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25424595
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T23:09:58+01:00
2014-12-16T23:09:58+01:00
Hargita Nándor
http://blog.hu/user/1627
Tokre vennek Lumiat mert imadom a hardvert, a 1020 meg mindig a legjobb keszulek ha fotozni akarsz, de masfel eve nincs utodja :/<br />
<br />
Szoval hajra MS, mert mar Samsungot is nezegetek (most a legjobb ar/ertek aranyu Moto G van a zsebemben ami szinten szuper cucc, de kezdem unni a durvan kompromisszumos kamerajat)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25423735
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T22:13:23+01:00
2014-12-16T22:13:23+01:00
Bluemotion
http://blog.hu/user/246526
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25423357" class="reply_nick_249" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25423357 );">@Asszem</a>: Gaben is megfogalmazta ezt már: Ha Te most állandóan kólát innál, akkor én azt mondanám Neked, hogy igyál traubit. Mert ha traubit iszol, ugyanazt a cukros löttyöt csurgatod a beleidbe, mint a többiek. De azáltal, hogy ők kóláznak, Te meg traubizol, különbözöl a többiektől. Na... Ez az, amit jó lenne, ha megértenél. Itt sokan különbözni akarunk széles tömegek által használt konkurens platformoktól :)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25423697
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T22:10:52+01:00
2014-12-16T22:10:52+01:00
martonx
http://blog.hu/user/168488
Ha a wp platform véletlenül tényleg kifingana, akkor nagy szarban lennék.<br />
Android csúcskategória alatt használhatatlan fos. Ezen a helyzeten egyedül az szépít, ha valaki hajlandó egyenesen kínából rendelni kimondhatatlan nevű csúcskategóriás készülékeket, középkategóriás áron (pláne ha szerencsésen átcsúszott a vámon).<br />
<br />
IPhone meg arany árban van, miközben pont ugyanazt tudja, ugyanazt nyújtja, mint wp.<br />
<br />
Szóval én bőven látnék rációt, és piaci rést a wp platform számára, a nagy kérdés itt az MS hozzáállása, illetve a win10 milyensége lesz.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25423655
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T22:08:51+01:00
2014-12-16T22:08:51+01:00
Bluemotion
http://blog.hu/user/246526
Én Samsung Galaxy S2-ről váltottam 925-re, és továbbra is elégedett Lumia tulaj vagyok, biztos bennem van a hiba. :)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25423399
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T21:46:57+01:00
2014-12-16T21:46:57+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25423357" class="reply_nick_249" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25423357 );">@Asszem</a>: <br />
<br />
"Talán ha az asztali géppel lett volna jobb integráció"<br />
<br />
Elvben éppen ezt fogja hozni a W10.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25423357
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T21:43:41+01:00
2014-12-16T21:43:41+01:00
Asszem
http://blog.hu/user/249
Lehet, hogy a piac egyszerűen olyan, hogy nincs szükség 3 domináns platformra. Apple vagy Android.<br />
<br />
Nem tudom mit dobhatna WP jövőre, hogy tömegek vándoroljanak át? Szoftveresen szinte mindent azonnal le tud utánozni Android, az Apple meg külön világ.<br />
Hardveresen is elég nagy az Android választék.<br />
<br />
Valahogy nincs olyan termék, amire azt mondanám, hogy igen, ez tutira kell. <br />
<br />
Talán ha az asztali géppel lett volna jobb integráció, de sajna Win8 sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
https://winmagazin.blog.hu/2013/12/16/nem_a_start_menure/full_commentlist/1#c25423281
Válasz erre: NEM a start menüre!
2014-12-16T21:37:59+01:00
2014-12-16T21:37:59+01:00
pushalias
http://blog.hu/user/593851
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2013/12/16/nem_a_start_menure?full_commentlist=1#c25423179" class="reply_nick_24369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25423179 );">@acsa77</a>: <br />
<br />
A tényállításaival van baj, illetve amiket annak szánt.<br />
<br />
"De lemondanék a start menüről is, linux alatt csak beírom a nevét a programnak, meg hogy melyik verzióját kérem és kész."<br />
<br />
Érdekelne, mit akarsz itt mondani...
https://winmagazin.blog.hu/2013/12/16/nem_a_start_menure/full_commentlist/1#c25423179
Válasz erre: NEM a start menüre!
2014-12-16T21:30:59+01:00
2014-12-16T21:30:59+01:00
acsa77
http://blog.hu/user/24369
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2013/12/16/nem_a_start_menure?full_commentlist=1#c21453567" class="reply_nick_593851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21453567 );">@pushalias</a>: Ennyire nem célszerű lenézni más véleményét. Én is sokféle eszközt használok és a mai okostelefonos alapötletekért már a 80-as évek óta rajongok, lehetőség szerint ki is próbálom őket. De tényleg helyén kell kezelni. Annyira, hogy pl. örülök, hogy az ultrabookok kiforrottá váltak, mert tartalomfogyasztásra és munkára is messze legjobban használhatók. Az iparban az érintőfelületek már nagyon beváltak, ezért nem lepett meg a bevezetésük a miniatürizálás és olcsóvá válás után. Az okostelefon esetén viszont mindig beleütközök az egyszerűségbe, nem tudom rendesen elintézni a dolgaimat, se privát, se munka téren. Inkább csak tűzoltásnak jó (de az ember lehet felkészült is), meg hogy fejben hamarabb készüljek valamire. Másrészt bőven töltök időt gép előtt munkám miatt, minek erőltessem még mobil eszközökkel annyira az időtöltést? Van más dolgom is.<br />
<br />
De hogy a tárgyhoz is szóljak: nekem nagyon tetszik a Win8, de a start menü tényleg kell. Egy explorer ablak persze megteszi, ahová gyűjtöm a linkjeimet. Simán van 100+ alkalmazásom, mindegyik lényegesen összetettebb a mobilos appoknál. Ennek nyilvántartására a start menü alkalmasabb a metronál. De lemondanék a start menüről is, linux alatt csak beírom a nevét a programnak, meg hogy melyik verzióját kérem és kész. És persze össze is fűzhetem láncba a programokat, ami gyorsítja a munkát.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25423037
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T21:20:18+01:00
2014-12-16T21:20:18+01:00
JanDítě
http://blog.hu/user/314431
<a href="http://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen?full_commentlist=1#c25422005" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25422005 );">@Void Bunkoid</a>: <br />
ezt akár én is írhattam volna :)
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25422829
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T21:04:31+01:00
2014-12-16T21:04:31+01:00
Káposztakukac
http://blog.hu/user/40024
Androidról váltottam win 8-ra és vissza fogok váltani androidra amint a szerződésem lejár. a win szerkentyűm (lumia 820) bitang gyors, de sajna két év után sem fejlődött fel az app store az android vagy ios közelébe se... cserébe a here maps már androidon is for free, innentől kezdve nekem a win phone sajnos tárgytalan. pedig önmagában véve tényleg teljesen rendben lenne szegény
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25422583
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T20:47:05+01:00
2014-12-16T20:47:05+01:00
sasfészek
http://blog.hu/user/354820
asszonynak egy 520-as nokiája van, írigylem, mert van rajta office lens, ms office meg onenote.<br />
ráadásul 2,5 napig bírja, integrált a skype. olyan egyszerű az egész.<br />
<br />
szerintem az a baj, hogy a windows phone nem státuszszimbólum mint az ájfón. azt megveszi a sok gumicsizmás, mert attól menő lesz.
https://winmagazin.blog.hu/2014/12/16/a_helyzet_biztato_de_remenytelen/full_commentlist/1#c25422203
Válasz erre: A helyzet bíztató, de reménytelen
2014-12-16T20:13:23+01:00
2014-12-16T20:13:23+01:00
Vincenzo6
http://blog.hu/user/935827
100-150 ezerért valoban kapni olyan droidost, ami működik. Kb. fél évig. Gyakorlatilag butatelefonnak jó, de a brutális hardver mellett is lehal. A WP ezerszer igényesebb rendszer, ami negyedakkora hardveren már jól fut. Itt nem azért fizetsz százezreket, hogy egyáltalán működjön az a szarhatár. A menü és a kinézet addig nem tetszik általában, míg az ember nem próbálja ki. Pár nap használat és beleszeretsz. Végtelen menürendszer? Tízszer gyorsabban megtalálom a keresett appot, mert rákereshetek kezdőképernyőről, vagy a menüben a kezdőbetűt kiválasztva odaugrok. Van egy négymagos, újabb droidom, és pont azt tapasztalom, mint ,mindenki más a környezetemben. Használhatatlan, mert elmúlt fél éves, pedig csak arra hasznalom, amire való. A sok kiábrándult droidos miatt nem fog meghalni a platform, és azért, mert egy maroknyi ember a minőséget szereti, nem a kínai gagyit, ami csillivilli csomagolásban is kínai gagyi marad.