WinMagazin

Ha szereted az Angry Birds-öt, vagy csak szeretnél 1400 gamer pontot és van Windows Phone-od, itt a nagy alkalom, hogy letöltsd az eddig megjelent összes morcos madaras játékot, teljesen ingyen!

Angry-Birds.pngIdén, már korábban ingyenessé tette a Rovio az Angry Birds Rio-t, míg nagyjából egy hónapja a Seasons és a Bad Piggies is ingyenessé válltak, most azonban már a sorozat többi tagját is térítésmentesen tölthetjük le.

Arra semmi garancia nincs, hogy ez az árcsökkentés továbbiakban is így marad (így ajánljuk, hogy a vásárlást mindenképp indítsák el, hisz ha nem is telepítődik a játék a telefonra, később bármikor újra ingyen elérhető lesz), de a Rovio semmilyen jelét nem mutatta, hogy ez csak egy promóció lenne.

Közben persze várjuk a legújabb játékot, az Angry Birds Transformerst, mely iOS-re és Androidra már elérhető.

Tehát a linkek a letöltéshez:

Angry Birds

Angry Birds Rio

Angry Birds Seasons

Angry Birds Space

Angry Birds Star Wars

Angry Birds Star Wars II

Angry Birds Go! (512 MB RAM-mal nem)

Angry Birds Epic

Bad Piggies

Forrás és illusztrációk: WindowsCentral

A bejegyzés trackback címe:

https://winmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr706932397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bluemotion 2014.11.26. 13:30:31

Én itt inkább arra gondolok, hogy másfajta fizetési modell lett bevezetésre. Most már nem az alapprogramot veszed nehezítés nélkül, hanem a hanem pályákat segítő erőket, tulajdonságokat stb.

Bluemotion 2014.11.26. 13:32:24

@Bluemotion: Egyébként a Go és az Epic alapból ilyen modell már. Ingyenesként jött, de az utolsó pályákat már csak vért izzadva, nagyon sok óraszámú játék árán lehet csak kivinni, prémium arany, erő segítsége nélkül.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2014.11.26. 14:16:23

@Bluemotion:

Egyre gyakoribb az in-game payment modell.

Mihálykó Péter 2014.11.26. 16:11:51

@Bluemotion: igen, a 7 fizetős játékban is megjelentek most az új, in-app vásárlások, de azt ne feledjük el, hogy ezekben a játékokban a pályákon semmit nem változtattak, és eredetileg végig lehetett játszani (200 Ft-ért) belső vásárlás nélkül, tehát most is végig lehet :) és a 200 Ft-ot se kell kifizetni

Cairo Jack 2014.11.27. 13:59:47

Kár hogy csak WP-re ingyenes. Win8-as tebletemen még mindig 800 forint. Szívesen prütykölném tableten is, de egy forintot nem adnék érte, lévén a telómon ingyé ott van (persze nem WP).
Na, ennyit az MS-ről!!

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2014.11.27. 14:07:01

@Cairo Jack:

A Rovionak nyilván semmi köze nincs hozzá, hogy pénzért adják a saját alkalmazásukat, mindenről a szemét Microsoft tehet.

Cairo Jack 2014.11.27. 21:15:05

Jó, a Rovio-t valóban nem vettem figyelembe, de azért az MS figyelhetne rá, hogy az egyre inkább "egységes" piacterén legalább egyforma üzleti modell keretein belül kapják a fogyasztók a tartalmat. Főleg ha kifejezetten húzónevekről beszélünk. Tényleg gáznak érzem, hogy WP-n (végre) ingyeness lett, Win-es tableten meg 800 huf.

Cairo Jack 2014.11.27. 21:26:39

Bocsi a dupla hsz-ért, nem tudom hogy kell szerkeszteni a hozzászólást. Még csak annyit tennék hozzá, hogy szerintem kifejezetten nagy gondot kéne fordítania az MS-nek arra, hogy legyen mivel propagálnia a tabletjeit, és a Metros felületet, már ha komolyan vehető szereplő szeretne maradni a tablet piacon. Sokan szidják a WP-t az alkalmazások számát illetően, lássuk be, nem is teljesen ok nélkül, de sima Win8-as Metrós felületen még annál is sokkal-sokkal rosszabb a helyzet. Az MS van annyira tőkeerős cég, hogy lebeszélje a legfelkapottabb pár játék fejlesztőjével, hogy akkor ami ingyenes a konkurencián, az legyen ingyenes a WP-n ÉS Win8-on is. Sokat számítana.
DE, példának okáért azt is eléggé sérelmeztem, sérelmezem, hogy előbb lesz/lett Androidra és IOS-re office app, mint Metrós felület a Win-es táblákra. Ezt viszont már nem lehet külső tényezőkre fogni. Ez azért már vastagon az MS hibája.
Nekem, mint ős MS felhasználónak, nagyon rosszul esnek ezek a dolgok. És amúgy van egy olyan gyanúm, hogy Win8-ra már nem is fog megjelenni a Metros office felület. Szerintem ez már a Win10 egyik húzó ága lesz. Esetleg majd onnan "leszivárog" Win8-ra is.
Nem is értem sajnos, hogy miért hanyagolja ennyire az MS a saját tabletes ökoszisztémáját, és/vagy, ha így áll hozzánk, felhasználókhoz, nem értem, hogy miért várja el, hogy kirobbanóan sikeres legyen a platformja. Mondom ezt úgy, hogy 1 éve Win-es tabletet használok, és már nem is térnék vissza Droidra, mert számomra a Win mindent visz, de néha nagyon ki tudok borulni attól, ahogy az MS kezeli a dolgokat.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2014.11.28. 06:33:47

@Cairo Jack:

A jelenben kellene élni és nem a múltban.

Cairo Jack 2014.11.28. 11:10:46

@pushalias: Miért lenne ez a múlt, és/vagy akkor mi a jelen? Nagyon nem értem, hogy mire gondolsz.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2014.11.29. 09:06:43

@Cairo Jack:

Mert semmi másról nem szól a sirámod,mint arról, hogy te régi ügyfél vagy, és a szemét MS nem törődik veled, meg olyan dolgokat hiányolsz amik már jó idee nem úgy vannak, ahogyan te szeretnéd. Nézz már körül ember, legalább a MS szlogenjeinek a változásait figyeld légszíves...

A világ már régen továbblépet, itt az idő, hogy te is...

bary17 2014.12.01. 08:40:52

Mindent ingyen akar a Magyar..
Ha az itteni hozzászólók csinálnának egy appot,(magyar)
akkor nyílvánvalóan pénzt akarna csinálni belőle.Nem hogy ingyenessé tenni.És a 200 ft meg földhöz ba**a.
Mikor 1kg kenyér 300ft.
Na szép napot

Cairo Jack 2014.12.01. 11:28:34

@pushalias: Nem csak velem nem törődik az MS, hanem úgy amblokk cuzammen a SAJÁT felhasználóival. Akár elhiszed, akár nem, egyike vagyok azoknak, akik a leghűségesebbek a céghez, néha még ki is röhögnek emiatt. Ott villogtatják az iPadet, hogy így de jó, úgy de jó, és nem is drágább, mint az én **** windows-os vackom, és miért szenvedek én vele, stb. Aztán persze elmagyarázom, hogy miért, mert én pl nem csak játszani használom a tabletem, hanem néha munkára is, és emiatt az ARM nekem soha nem lesz alternatíva. Aztán néha úgy érzem, hogy ARM-en előbb elérhetők számomra fontos dolgok, mint Win-re. És itt most nem független, külsős dolgokról beszélünk, hanem ős MS-es feature-ökről, progikról stb.
Tehát igazából, ha annyira a "jelenben" élnék, ahogy mondod, akkor lehet már rég váltottam volna MS termékekről.
Pedig én voltam az első az összes általam ismert ember közül, aki használt MS tabletet, én voltam az első, aki vett is MS tabletet, sőt az első is voltam, aki vett WP (Nokia) telefont (igaz az is én voltam, aki elsőnek eladta), szóval sem az az állítás nem igaz, hogy nem haladok a korral, a technológiával, sem pedig az, hogy nem figyelem az MS változásait.

"Nézz már körül ember, legalább a MS szlogenjeinek a változásait figyeld légszíves" - persze, figyelem én, eddig szlogen volt a csempésítés, nem jött be, most szlogen a One MS, és a fene nagy appstore egyesítésbe mégis differenciálják a usereket, SŐT néha a külsős platformok előbb jutnak MS funkciókhoz, mint maguk a Win felhasználók.
Arról lehet eszmei vitát folytatni, hogy jogos-e az ilyenkor érzett felháborodásom, de a tényeket letagadni nem érdemes.

bary17:
Nincs igazad. Nem mindent akarunk ingyen. Sőt, az ingyenesség sem jelenti azt, hogy ingyen van. Ha letöltesz egy ingyenes játékot, azzal fizetsz érte, hogy az arcodba tolják a reklámot. Ha nem akarsz reklámot, akkor fizess érte.
Engem már az is bosszantott, hogy mikor megvettem a Win tabletem, megláttam, hogy 800 huf az Angry Birds, mikor androidon ingyenes volt. De ez még annyira nem volt gáz, gondoltam, oké, kicsi az MS részesedése, reklámból talán nem jön be annyi zsé nekik, hogy megérje "ingyen" adni.
De most, hogy már a "One store" koncepción belül is differenciálnak, na az már végkép nem tetszik. És igen, jogos pushalias kritikája, miszerint ez nyilván a fejlesztő cég döntése is, ugyanakkor mint mondtam, az MS van annyira tőkeerős, hogy valamicske kis engedményt kialkudjon a felhasználóinak. Pl hogy a sima AB ingyenes (reklámos) a többi fizetős, vagy az első 50 pálya ingyenes, vagy mit tudom én. Hogy érezze az ember, hogy azért nincs teljesen otthagyva. Magának az MS-nek is jót tenne, ha lennének húzó nevek a platformja alatt.
Talán még a hardver (tablet, telefon) eladásokat is növelné, ha ingyenesen elérhetővé tennének pár nagy nevű játékot a platformokra.
Mert jelenleg a felhasználó a következővel szembesül. Ott az android (-os tábla, telefon) ahol olcsó a hardver, rengeteg, ingyenes app van, iszonyat mennyiségű játék, stb.
Ill ott a Windows ökoszisztéma, ami nem csak hogy le van maradva appok tekintetében, de még a meglévőkért is fizetni kell, mindehhez hozzá kell még venni, hogy maga az átlaghardver is drágább alá, mint a droid alá. Egész mostanáig nem nagyon lehetett olcsó Win-es tabletet kapni, 1-2 hónapja szivárognak a ténylegesen olcsó Win tabletek. Jah és persze a Win8-ra nem jellemző az stabilitás, mint ami a WP-re, tehát még csak azt sem lehet mondani, hogy egy Win talbet stabilabb, mint egy androidos.

Száz szónak is egy a vége, szerintem tényleg ideje lenne elgondolkodni az MS-nél, hogy miként állnak a felhasználókhoz, mert az a fajta szemlélet, ami az elmúlt 3-4 évben jellemezte a cége, azt szerintem nem épp felhasználóbarát.

pushalias · http://winmagazin.blog.hu 2014.12.01. 19:44:09

@Cairo Jack:

szép hosszú lett. És egy mondattal megválaszolható: a MS éppen most kezdett el törődni a felhasználókkal általában és nem csak egy csoportjukkal.

Ti írtátok

Címkék

1020 (18) 1520 (12) 920 (40) akció (12) alkalmazás (200) android (12) apple (16) áruház (16) ativ (13) beharangozó (88) bemutató (47) bing (12) fejlesztés (33) felmérés (17) frissítés (32) google (17) határmesgyék (12) hírek (20) homebrew (14) htc (22) ismertető (16) játék (36) képgaléria (18) készülék (146) kiállítás (11) kiegészítő (11) lányok az ablakban (18) lumia (149) microsoft (302) microsoft news (44) napiapp (14) neowin (17) nokia (198) office (22) paul thurrott (30) pletyka (50) reklám (31) sajtóközlemény (56) samsung (36) skydrive (14) skype (10) store (14) surface (33) szavazás (13) szivárogtatás (14) tablet (52) telefon (93) teszt (51) the verge (47) tippek és trükkök (11) update (18) vélemény (25) videó (126) windows (116) windows 8 (146) windows 8.1 (43) windows phone (402) windows phone 8 (19) wmpoweruser (110) wp7 (69) wp7.8 (65) wp8 (319) wp8.1 (63) wpcentral (127) xbox (47) xbox live (17) xbox one (21) zdnet (17) Címkefelhő

Twitter

NapiApp

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása