WinMagazin

Richard Wygand kolléga két héttel ezelőtt arra ébredt, hogy a reggeli kávé ínycsiklandó  illata helyett égett nyák szaga lengi be a levegő a szobájában. Amikor azonosította a szag forrását kiderült, hogy a frissen vásárolt Samsung Galaxy S4 döntött úgy, hogy gyári töltőfej ide, gyári akkumulátor oda, bizony ő meggyullad az éjszakai töltés közben. 

1493531_255620461261253_1362257216_o.jpg

Nem túl szerencsés dolog ez egy vásárló szemében, de ha cserélik a készüléket, elnézést kérnek, megy minden tovább a maga útján, senkinek egy szava sem lehet. A dél-koreiai csapat amerikai képviseleténél valakinek elmentek otthonról, ugyanis ahelyett hogy hulla csendben cserélték volna a telefont, a Samsung alá akart íratni Richarddal egy nyilatkozatot, mely szerint csak akkor kap cserekészüléket (helló, garanciális tehát köteles vagy cserélni), ha diszkréten kezeli az ügyet, és nem osztja meg az esetet semmilyen fórumon, videómegosztón, magyarul nem tárja nagy nyilvánosság elé.

Erre már Richard barátunk is kiakadt, szerencsére kéznél volt már az amúgy is népszerű és sokak által követett Youtube csatornája, így hat nap alatt sikerült is több mint egy millió nézőhöz eljuttatni az üzenetét: "I was a Samsung fan, until I read this paper. And Samsung, go f.ck yourself!". 

Hogy ez mitől WP hír? Hát a Nokia USA alkalmazottjának, Jason Harrisnek a zseniális fogása miatt, aki a történteket követően szinte rögvest felajánlott egy ingyenes Lumia készüléket Richardnak, hogy kisegítsék a bajból, és megmutathassák, hogy „milyennek is kellene lennie az igazi ügyféltámogatásnak”. 

twitter_1.jpgA történet úgy tűnik, hogy vidám véget ér, és nem kis fricskát kapott (nem mellesleg egy elég durva negatív reklámot) a Samsung, amit valahol maguknak köszönhetnek. Aki szeretné, a teljes levelet itt elolvashatja.

Ezzel együtt azért érzek némi keserédes ízt a számban, ugyanis amilyen jól működik a Nokia support az USA-ban, annyira hajmeresztő történeteket hallok hazai Lumia tulajoktól. Kedves Nokia Magyarország, ti mikor néztek rá a saját szervizetek körmére? 

Forrás: WMPoweruser, Twitter

Illusztráció: Richard facebook oldala

A bejegyzés trackback címe:

https://winmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr845686670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ti írtátok

Címkék

1020 (18) 1520 (12) 920 (40) akció (12) alkalmazás (200) android (12) apple (16) áruház (16) ativ (13) beharangozó (88) bemutató (47) bing (12) fejlesztés (33) felmérés (17) frissítés (32) google (17) határmesgyék (12) hírek (20) homebrew (14) htc (22) ismertető (16) játék (36) képgaléria (18) készülék (146) kiállítás (11) kiegészítő (11) lányok az ablakban (18) lumia (149) microsoft (302) microsoft news (44) napiapp (14) neowin (17) nokia (198) office (22) paul thurrott (30) pletyka (50) reklám (31) sajtóközlemény (56) samsung (36) skydrive (14) skype (10) store (14) surface (33) szavazás (13) szivárogtatás (14) tablet (52) telefon (93) teszt (51) the verge (47) tippek és trükkök (11) update (18) vélemény (25) videó (126) windows (116) windows 8 (146) windows 8.1 (43) windows phone (402) windows phone 8 (19) wmpoweruser (110) wp7 (69) wp7.8 (65) wp8 (319) wp8.1 (63) wpcentral (127) xbox (47) xbox live (17) xbox one (21) zdnet (17) Címkefelhő

Twitter

NapiApp

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása